اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 7:34   |   کد مطلب: 18369
معاون اجتماعی فرهنگی وگردشگری شهرداری همدان خبر داد:
برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد قیام 15 خرداد در همدان
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان گفت: نمایشگاه عکس و اسناد قیام خونین 15 خرداد به مناسبت سالروز این حماسه خونین در در نگارخانه مجموعه فرهنگی هنری عین القضات همدانی برگزارخواهد شد.

 محمد قدیمی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند؛  با بیان اینکه 15 خرداد مبداء انقلاب اسلامی مردم ایران بود گفت: به دنبال انتشار خبر بازداشت امام در سحرگاه 15 خرداد1342 اعتراضات گسترده ای برگزار شد که منجر به قیام خونین گردید.

 

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان اظهار کرد: به همین مناسبت معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری همدان، اقدام به  برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد قیام 15 خرداد با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور کرده است.

 

قدیمی خاطر نشان کرد: هدف از این نمایشگاه یادآوری  نقطه عطف در تاریخ مبارزات ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و آشکار نمودن ماهیت رژیم ستم شاهی برای عموم می باشد.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه با تعداد 60 عکس به مدت یک هفته در نگارخانه مجموعه  فرهنگی هنری عین القضات همدانی برگزار خواهد شد و بازدید از این نمایشگاه برای عموم  به مدت یک هفته از ساعات 9 الی 13 صبح و 17 الی 19 بعدظهر آزاد می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان