اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. تير 1395 - 8:25   |   کد مطلب: 18512
معاون اجتماعی ، گردشگری شهرداری همدان گفت: به همت شهرداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ، همدان میزبان قاری برجسته مصری استاد فاروق احمد حنیف می باشد.

محمد قدیمی در گفتگو با خبرنگار  صبح الوند،  با بیان اینکه در سالروز ضربت خوردن امیرالمومنین از قاری برجسته و بین المللی مصری دعوت شده است افزود: قرآن عظمتی دارد که انسان معصومی چون حضرت مولی الموحدین امیرالمومنین (ع) حقیقت آن را بسی ژرف و ناپیدا معرفی می کند.

 

معاون اجتماعی ، گردشگری شهرداری همدان با بیان اینکه قرآن برترین و بهترین هدیه الهی به بندگان است خاطرنشان کرد: قرآن منحصر به تلاوت آن نیست بلکه باید از مرحله تلاوت به مرحله عمل به آن رسید.

 

وی اظهار کرد : بزرگترین فضیلت ماه مبارک رمضان نزول قرآن می باشد و اهمیت آن زمانی روشن تر می شود که بدانیم قرآن در شب قدر نازل شده که این شب برتر از هزار شب است.

 

معاون اجتماعی ، گردشگری شهرداری همدان بیان  کرد: این مراسم همراه با برنامه عصری با قرآن که شامل جزء خوانی قرآن کریم می باشد برگزار می شود و شهروندان می توانند روز شنبه 5 تیرماه از ساعت 17 الی 19:30 در مجموعه فرهنگی هنری فجر شهرداری همدان شنوای صوت استاد فاروق احمد حنیف قاری برجسته مصری باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان