اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. تير 1395 - 8:15   |   کد مطلب: 18624
دانشمند برجسته جهان اسلام با بیان اینکه یکی از نقاط قوت ما در مقابل استکبار امنیت است گفت: امنیت کشور ما به خاطر نیروهای نظامی است و حمله به سپاه کمال بی عقلی است.

به گزارش صبح الوند، محمدعلی زلفی‌گل در نمایشگاه مناقب آمریکایی که به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار شده است با بیان اینکه در روزقدس با انرژی کافی، حمایت خودمان از مظلومان فلسطینی را اعلام می کنیم  اظهار کرد: ماه مبارک رمضان از لحاظ روحی و جسمی انسان را بیمه می‌کند و یک سال مصونیت برای فرد ایجاد خواهد کرد.

 

دانشمند برجسته جهان اسلام با بیان اینکه خیلی از مسئولین تصور می کنند دشمنان روی نقاط ضعف ما حساس هستند افزود: ایبنگونه نیست چرا که دشمنان به نقاط قوت ما قصد ضربه زدن دارند.

 

وی با بیان اینکه باید به این سوال پاسخ داد که که اختلاف مبنایی جمهوری اسلامی با آمریکا چیست؟ افزود: چرا این دور کشور نمی‌توانند با هم کنار بیایند در حالی که از لحاظ منافع مادی شاید بهتر باشد در کنار یکدیگر قرار گیرند.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: اولین اختلاف بر سر این است که آمریکا بعد از فروپاشی شوروی ادعای رهبری جهان را دارد در صورتی که جمهوری اسلامی ایران اعتقاد د دارد که تشیع فردی دارد که پس ازظهورش رهبر جهان خواهد شد و عدالت را در جهان با ظهورش پیاده خواهد کرد.

 

زلفی گل  اظهار کرد: برای کنار آمدن باید یکی از طرفین کوتاه بیایند یا آمریکا به تفکری برسد که در دنیا می تواند ایدئولوژی های جدیدی وجود داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین به فکر کنار امدن با آمریکا هستند افزود: اینها منافع آنی را می بینند و خرده می گیرند که چرا ایران باید در سوریه و عراق باشد.

 

دانشمند برجسته جهان اسلام ادامه داد: آنان که این ادعا را دارند چرا نمی پرسند آمریکا باید در خاورمیانه که فرسنگ ها با آن فاصله دارد حضور داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: در آن کشورها حرمین بزرگان ما وجود دارد در صورتی که آمریکا با تشکیل داعش با پول خود مسلمانان فقط به فکری یغمای سرمایه های ملی آن کشورها است.

 

آمریکا به فکر بدبین کردن مردم ایران به نظام است

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: آمریکا  بعد ازشکست از جنگ سخت به فکر بدبین کردن مردم به نظام است.

 

زلفی گل با بیان اینکه اعتقادی به آتش زدن پرچم آمریکا ندارم افزود: ما با این آتش زدن مردم آمریکا را به خود بدبین می کنیم در صورتی که باید با منطق آنان را نسبت به تفکر سیاستمدارانشان بدبین کنیم.

 

وی تصریح کرد: برای معرفی جمهوری اسلامی به دنیا باید بامنطق و محاسبات با استکبار مواجه شویم ومردم آن کشورها را با خود همراه کنیم.

 

دانشمند برجسته جهان اسلام با بیان اینکه برخی از مسؤولان فکر می‌کنند برای حل مشکلات کشور باید دست به سوی آمریکا دراز کنیم افزود: مردم و مسئولان باید دست در دست هم بدهند و با اتکا بر اقتصاد مقاومتی وداشته های ملی مشکلات را برطرف کنند.

 

وی اظهار کرد: در دعواهای سیاسی امروز منافع ملی قربانی می شود در صورتی که این منافع باید محور اتحاد باشد.

 

زلفی گل  با اشاره به اینکه رژیم سلطه به فکر بدبین کردم مردم نسبت به رهبری است افزود: یکی از نقاط قوت ما رهبری است که دشمن به دنبال قرار دادن اقشار مختلف در مقابل رهبری است زیرا می‌دانند با هدف قرار دادن عمود خیمه مشکلشان حل خواهد شد.

 

وی یکی دیگر از نقاط قوت کشور ما را امنیت دانست و اظهار کرد: امنیت کشور ما بخاطر نیروهای نظامی است حال چرا بعضی از مسئولین به سپاه حمله می کنند این کمال بی عقلی است.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا وحدت را یکی دیگر از نقاط قوت ما دانست و اظهار کرد: رسانه ها با ساخت برنامه ها و دانشگاه  در حوزه تحقیق و پژوهش باید طرح دهند و دانش بنیان وحدت خود را حفظ کنیم.

 

وی با بیان اینکه همه مسئولین موظف به ایجاد شغل برای جوانان هستندافزود:امروز نسل جوان یک فرصت است که که اگر نتوانیم آن را مدیریت کنیم این جوان یک تهدید خواهد شد.

 

زلفی‌گل شیوه پژوهشی  و تحقیقی در دانشگاه را  در راستای حل معضلات کشور ندانست و تصریح کرد: مجلس و مسئولان باید ورود کنند و این شیوه را تغییر دهند تا دانشجویان تنها به دنبال پشت میزنشینی نباشند.

 

وی خواستار احترام به ثروتمندان شد و افزود:همانگونه که به استاد دانشگاه احترام می گذاریم باید به ثروتمند هم احترام گذاشت تا سرمایه های خود را در کشور هزینه کند.

 

حرص زدن در برخی موارد جهاد است

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه  حرص زدن در همه زمینه‌ها منفور نیست افزود: حرص در برخی زمینه همچون  حرص در علم، ایجاد شغل، آبادانی، افزایش ثروت ملی و امنیت ملی ، جهاد به حساب می‌آید.

 

وی تصریح کرد: هر حرصی بد نیست و ما باید این فرهنگ را اصلاح کنیم و کار کردن را باید به شکلی تصویر کنیم که فرزندان ما آن را جهاد بدانند.

 

زلفی گل جنگ امروز استکبار را جنگ فرهنگی دانست و اظهار کرد: قدرت نرم یعنی منطقه‌ای را بدون خونریزی و هزینه تسخیر کردن که آمریکا به دنبال این هدف است.

 

استفاده از تجربیات کشورهای دیگر لزوم پیشرفت ایران

 

دانشمند برجسته جهان اسلام اظهار کرد: ضمن اینکه باید به دستاوردهای جمهوری اسلامی افتخار کرده و آنان را به مردم معرفی کنیم ما باید از فناوری و سیاستهای کشورهای دیگر الگو و آنها را بومی کرده و از تجربه آنان بهره بگیریم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان تصوری بد از ایران در کشورهای غربی ایجاد کرده اند گفت: باید کاری شود تا آبادانی ایران الگو شود زیرا خیلی از اساتید خارجی با آمدن به ایران و پیشرفت های آن شگفت زده می شوند.

 

زلفی گل تصریح کرد: زیرا آمریکا به دنبال این است که با پیشرفت‌هایی که می‌کند، قلب جوانان ما را تسخیر کند.

 

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا راه  مبارزه با رژیم سلطه را حرص برای علم، ثروت وکار بیشتر دانست و افزود: هر چقدر کشور عالم تر باشد دست آمریکا کوتاهتر خواهد شد زیرا مردم به رژیم وابسته خواهند شد.

 

وی درپایان برخی رفتارها را در مقابل آمریکا  اشتباه دانست و تصریح کرد: باید حساب مردم را با سیاستمداران جدا کرده و آنها را با خود همراه کرد و ما باید کاری کنیم که مردم آمریکا دشمن سیاست های غلط سیاستمداران خود شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان