اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1395 - 21:38   |   کد مطلب: 18700
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان
آمادگی استقبال ستاد تسهیلات سفر از مسافران
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار همدان از آمادگی کامل ستاد تسهیلات سفر از مسافرین خبر داد.

به گزارش صبح الوند، حسین افشاری  در بازدید از ستاد تسهیلات مسافرین عید فطر در مجموعه عین القضات شهرداری همدان ضمن تقدیر از شهرداری همدان گفت: در ستاد اجرایی خدمات سفر استان، روسای کمیته‌ها تصمیم‌گیری کردند که مدت اقامت مسافران در همدان از 2.5 روز به 3.5 روز افزایش یابد.

 

وی در خصوص تصمیمات گرفته شده در این کمیته افزود: در مرحله نخست اسکان مسافران در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های همدان پیش‌بینی شد و مرحله بعد اسکان مراکز و مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و 2 آموزش و پرورش برای مسافران در نظر گرفته شده است.

 

وی اظهار کرد: در صورت نیاز نصب چادر در سالن‌های ورزشی و چهار بوستان همدان از جمله بوستان ارم، ایرانیان، نماز و شهروند در نظر گرفته شده و در بوستان باباطاهر به دلیل افزایش ترافیک نصب هر گونه چادر برای مسافران ممنوع است.

 

افشاری با بیان اینکه وجود مسافرخانه‌ها می‌تواند یک فرصت برای اسکان مسافران باشد، گفت: اداره راه و شهرسازی استان در خصوص ساماندهی جاده‌ها و سه محور ورودی استان اقداماتی چون پاکسازی شانهها، آماده کردن راهدارخانه‌ها برای اسکان اضطراری مسافران، روکش و لکه‌گیری راه‌ها و... را انجام داده است.

 

وی همچنین از همکاری و تعامل خوب اداره اصناف خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مسافرین علاوه بر هماهنگی با ادارت و سازمان ها در خصوص ارائه مایحتاج مسافرین از جمله مواد غذایی و نان با نانوایی ها نیز هماهنگی لازم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان