اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. تير 1395 - 8:06   |   کد مطلب: 18793
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در موضوع حجاب و عفاف هم دغدغه های کمیسیون فرهنگی مجلس به اطلاع وزیر ارشاد رسید و بخشی از مسائل در این زمینه که بر دوش وزارت ارشاد است به وزیر یادآوری شد تا وزیر ارشاد پیگیر آنها شود.

به گزارش صبح الوند، نصراله پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با راه دانا؛ با اشاره به جلسه اخیرا اعضای کمیسیون فرهنگی با وزیر ارشاد، در تشریح جزئیات این جلسه اظهار داشت: این جلسه بیشتر به منظور آشنایی اعضای کمیسیون فرهنگی با وزیر و آشنایی آقای جنتی با این کمیسیون واهداف کمیسیون فرهنگی در مجلس دهم بود.

 

وی با بیان اینکه در مورد ریز مسائل در این جلسه بحثی صورت نگرفت تصریح کرد: در این جلسه معاونین وزیر هم حضور داشتند و در ضمن این آشنایی ها مسائلی مربوط به اوضاع حجاب و عفاف در کشور نیز مطرح شد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه گفت: قرار اصلی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر ارشاد بر این شد که جزئیات مشکلات در زمینه حجاب و عفاف در جلسه ای مجزا با حضور وزیر ارشاد و معاونان آن بررسی شود.

 

پژمانفر افزود: برای مسئله حجاب با بسیاری از دستگاه های کشور رایزنی کرده و قوانین مربوط به آن را به آنها گوشزد کرده ایم که در این جلسه نیز پیگیری برخی از این قوانین را از جنتی خواستار شدیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نقطه نظرات مختلفی در حیطه مباحث طرح شده از سوی دو طرف بیان شد که به نظر می رسد این جلسه آغازی بر ادامه روند همکاری وزیر ارشاد با کمیسیون فرهنگی مجلس برای رسیدگی به وضعیت حجاب و عفاف در کشور است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه افزود: در موضوع حجاب و عفاف و هم دغدغه های کمیسیون فرهنگی مجلس به اطلاع وزیر ارشاد رسید و بخشی از مسائل در این زمینه که بر دوش وزارت ارشاد است به وزیر یادآوری شد تا وزیر ارشاد پیگیر آنها شود.

 

پژمانفر با بیان اینکه قوانین در زمینه حجاب و عفاف مشخص بوده و همه دستگاه ها موظف به رعایت و پیگیری این قوانین هستند خاطر نشان کرد: قطعاً کمیسیون فرهنگی جلسات تکمیلی برای رسیدگی به وضعیت حجاب و عفاف در کشور با وزیر ارشاد برگزار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان