اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1395 - 19:29   |   کد مطلب: 18841
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی کنارگذر شهر رزن پس از سال‎ها توقف به طول دوباره آغاز شد.

به گزارش صبح الوند به نقل ازفارس، حسن لطفی عصر امروز در جلسه بررسی وضعیت راه‎های شهرستان رزن اظهار کرد: عملیات اجرایی کنارگذر شهر رزن پس از سال‎ها توقف به طول سه کیلومتر دوباره آغاز شد.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه کنارگذر شهر رزن به طول سه کیلومتر با اعتبار 11 میلیارد تومان در حال اجراست گفت: طول این کنار گذر 11 کیلومتر است که برای تکمیل آن بیش از 30 میلیارد تومان نیاز است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیش‎بینی می‎شود این پروژه تا پایان برنامه ششم توسعه به بهره‎برداری برسد.

وی از وجود بیش از 631 کیلومتر راه روستایی در رزن خبر داد و افزود: 80 کیلومتر آزادراه در سطح شهرستان زیر بار ترافیک رفته است.

لطفی اصلاح نقاط حادثه‎خیز را از مهمترین اولویت‌های حوزه راه شهرستان رزن عنوان کرد و گفت: از 55 نقطه حادثه‎خیز شهرستان 35 نقطه توسط راه و شهرسازی اصلاح شده و 20 نقطه باقیمانده نیز طبق زمانبندی باید در دستور کار برنامه ششم توسعه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز و تقاطع‎ها، تکمیل و روکش کریدور شمال استان و تکمیل کنارگذر شهر رزن از مهمترین برنامه‏‎های پیش رو در حوزه راه شهرستان رزن است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان