اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. تير 1395 - 21:26   |   کد مطلب: 18940
ا گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند

به گزارش صبح الوند به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

مهدی طارمی با انتشار این پست از هواداران پرسپولیس دلجویی کرد.

اینستاگردی


 

امیر حسین صادقی نوشت:"كاپيتان نكونام عزيز بهترين افتخارمن تو زندگيم اين بوده كه ٢ جام جهانى و٢ سال باافتخاردر استقلال در كنارت بازى كردم وخيلى درسهاى خوب توفوتبال واخلاق ازشما ياد گرفتم .حقت اين مدل خداحافظى تو فوتبال نبود بادلى پرازدنياى بازيكنى رفتى اميدوارم تو جرگه مربيگرى به بالاترين افتخار دست پيدا كنى . كاپيتان واقعى شما هستى".
 
اینستاگردی
داریوش فرضیایی نوشت:"امروز 30 تیرماه سالروز از جان گذشتگی سرلشکر خلبان «عباس دوران» است... صدام حسین پیش از جنگ و در اجلاس سران عدم تعهد در هاوانا، میزبانی بغداد را برای اجلاس بعدی گرفته بود تا ژست یک صلح طلب را به نمایش بگذارد. او با ترسو خواندن خلبانان ایرانی گفته بود: «هیچ خلبان ایرانی جرات نزدیک شدن به آسمان بغداد برای برهم زدن اجلاس را ندارد.» اما عباس دوران با صرف نظر کردن از خروج اضطراری، هواپیمای فانتوم (اف ۴) صدمه ‌دیده خود را که در آتش می‌سوخت، با هدف ناامن جلوه دادن شهر بغداد ، به هتل محل برگزاری هفتمین دوره اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها کوبید و مانع از برگزاری این اجلاس در کشور عراق شد. یاد و خاطره اش را گرامی می داریم. روحش شاد".

 

اینستاگردی

شیث رضایی نوشت:"بزرگ ترین افتخارم اینه که پیرهنمو با هیچی عوض نکردم".
 

اینستاگردی

امین حیایی نوشت:"زندگى كن و لبخند بزن ، به خاطر آنهايى كه از نفست آرام مى گيرند و به اميدت زنده هستند و با يادت خاطره مى سازند و من بهترينهارو برايتان آرزو مى كنم".
 

اینستاگردی


اشکان خطیبی نوشت:"يك بغل گل براى يك بغل گل".
 
اینستاگردی
علی ضیا نوشت:"از اين هفته جمعه ها با هم هستيم تو خوشي و سختي در برنامه ي خوشا شيراز اول ميخوام از شما تشكر كنم كه سنگ تموم گذاشتيد بعد از هادي قندي و حمايت هاش ممنونم داداش و بعدم بازم از شما خانواده ي من  بزرگ صبور و دوس داشتني ممنونم نفسم به نفستون بنده".

اینستاگردی


مجید صالحی نوشت:"سيستان نفس ندارد. خاك است به جاى باران ... مردم شريف سيستان حال همه هموطنامون به خاطر شرايط شما آشفته است، به خاطرشما مردمان بى ادعا و بى ريا، مردمان صادق و پاك، مردمان...بله تمام مردم ايران ترك و كرد وشمالى و جنوبى نگران اين روزهاى شما مردم نازنين هستند بس كه شما شريف و بزرگ هستيد. اميدواريم هر چه زودتر همه چيز روبه راه شه. (دوستان بياييد فكر كنيم ببينيم به نظر شما ما به جز همدردى چه كارى و چه كمكى ميتونيم بكنيم؟)".

اینستاگردی


حسین سلیمانی نوشت:"با اقا مِهدي ... رفيق دور و نزديك.. اميدوارم امسال مردم تَبريز رو خوشحال كُني با گُل هايي كه ميزني. دلتنگتم خوشحالي گران نيست در ضمن سريال چرخ و فلك رو از شبكه يك دنبال كنيد، اپيزود بعدي، من و امير اقايي دو نقش متفاوت بازي كرديم كه به دلتون خواهد نشست".
 
اینستاگردی

بختیار رحمانی نوشت:"بالاترين آرزويم برايت اين است كه حاجت دلت با حكمت خدايت يكي باشد. خوش باشيد. مرسي از اين همه محبت و مهرباني شما عزيزان".

اینستاگردی

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان