اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. مرداد 1395 - 9:40   |   کد مطلب: 19009
در آئین اختتامیه مراسم جزء خوانی قرآن
تجلیل از 40 نفر از مرتلان و قاریان قرآن کریم همدان
مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن مراسم جزء خوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان با تجلیل از مرتلان و قاریان قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش صبح الوند، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شهرداری همدان در این مراسم  هدف از برگزاری برنامه های جز خوانی قرآن کریم در کلیه مراکز فرهنگی و فرهنگسراهای همدان را  ترویج فرهنگ قرآنی دانست و گفت: این مراسم در در سال جاری  در 8مرکز برگزار شد که با استقبال مطلوبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

 

محمد قدیمی اظهار کرد: قران راهنمای مسلمانان برای رسیدن به سعات است و به منظور فرهنگ سازی قران در همه نهادها و ارگان ها باید تلاش شود تا نوجوانان بیشتری به سمت قرآن بیایند.

 

وی  با بیان اینکه دراین مراسم از 40 نفر از مرتلین و قاریان قران کریم تجلیل خواهد شد گفت: رویکرد ما رویکرد قرانی است و بدین منظور هرماه  مراسم جز خوانی قران کریم در سطح پارک های شهر همدان جهت بهره مندی شهروندان از فضای قرآنی برگزار می شود.

 

تربیت معلم قرآن برای 200 روستای همدان

مدیر بنیاد قرآن مجید استان نیز در این مراسم با اعلام خبر برگزاری مراسم جزخوانی در هر پنج شنبه در تالار فجر همدان گفت: هدف از برگزاری این مراسم  آشنایی عموم شهروندان با مفاهیم قرآنی است.

 

مجمدجواد صدیق اظهار کرد: به منظور اثرگذاری هر چه بیشتر مراسم جز خوانی در این مراسم علاوه بر جز خوانی مطالب هر جز برای شهروندان در کتابچه ای تحت عنوان ارمغان رمضان به چاپ رسیده است.

 

وی همچنین با اشاره به تربیت استاد مربی قرآن برای  200 روستای استان گفت:  برای سایر روستاها نیز برنامه ریزی صورت خواهد پذیرفت.

 

درانتهای این مراسم گروه سرود منتظران مهدی(عج) به اجرای موسیقی پراختند و از 40 نفر از قاریان و مرتلان قرآن کریم در همدان قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان