اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. مرداد 1395 - 14:52   |   کد مطلب: 19276
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور:
ایثارگران متعلق به هیچ حزب وجناحی نیستند
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: ایثارگران فراتر از جناح‌ها هستند و متعلق به هیچ حزب وجناحی نیستند.

به گزارش صبح الوند، غلامرضا یاوندعباسی درجلسه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت دراستانداری همدان با اشاره به تشییع وتدفین شهدای تازه تفحص شده درهمدان اظهارکرد:در این روزها حال و هوا هنوز متبرک به عطر وجود شهدایی است که تشییع شدند، و همواره پس از تشییع و تدفین این عزیزان تامدتی شهر رنگ و بوی ایثار و شهادت دارد.

وی در ادامه  افزود: اصطلاح "تازه تفحص شده" در واقع باید برای ما به‌ کار رود نه شهدا، چرا که آنها می‌آیند تا ما را تفحص کنند و ماییم که با حضور آنها باید خود را بیابیم.

این مقام مسئول با اشاره به نقش استان همدان درسال‌های انقلاب وجنگ تحمیلی تبیین کرد: استان همدان که مملو از ایثارگران دفاع مقدس است نقش برجسته‌ای در انقلاب وجنگ تحمیلی داشته است و باید تلاش کنیم این نقش برجسته با ترویج فرهنگ ایثارو شهادت ماندگار شود.

 

* عملکردمناسب ایثارگران ازعوامل ترویج فرهنگ ایثاروشهادت است

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با بیان اینکه عملکرد مناسب ایثارگران از عوامل ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است عنوان کرد: هوشمندی، وظیفه شناسی و ایثارگری این افراد باعث شکل گیری و تداوم این فرهنگ شده و باید با همین دقت و ظرافت درحفظ و بقای این رویه اثرگذارد رفرهنگ ایثار و شهادت بکوشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم ایجاد زمینه رشد و بالندگی ایثارگران گفت: رییس جمهوردراقدامی منظم ومستمربه صورت متناوب به خانواده‌های ایثارگران و شهدا سرکشی دارند که نشان از توجه دائمی به این موضوع دارد و باید الگوی مسئولین ومدیران همه دستگاه‌ها واقع شود.

مشاور وزیر کشور در امورایثارگران ادامه داد: این سرکشی ها و دیدار با خانواده‌های ایثارگران و جانبازان علاوه بر آثار و برکات معنوی، باعث روحیه والگو برداری هر یک از ما می‌شود.

یاوندعباسی با بیان اینکه توفیق دولت در انجام وظایف نشانگر ولایتمداری است تصریح کرد: یکی از مؤلفه‌های ولایتمداری افراد این است که یاری گر دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی که مظهر اراده مردم هستند، باشند تا در سایه آرامش  و آسایش حاکم بر جامعه، رشد و تعالی رقم بخورد. 

وی در پایان برعدم تعلق خاطر ایثارگران به احزاب و جناح‌ها تأکید و تشریح کرد: ایثارگران متعلق به هیچ حزب، گروه و جناح نیستند و فراتر از جریانها هستند چرا که همه جریان‌ها از جریان ایثارگری اعتبار می گیرند واین جریان باید در تمام شئون زندگی ما در جمهوری اسلامی جاری و ساری باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان