اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1395 - 8:13   |   کد مطلب: 19320
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در واکنش به برگزاری جشن ابتذال فارغ‌التحصیلی این دانشگاه:
برگزاری کنسرت های موسیقی خنجری از پشت بر دل پیکره محیط های علمی
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در واکنش به برگزاری جشن ابتذال فارغ‌التحصیلی این دانشگاه اعلام کرد: برگزاری کنسرت های موسیقی خنجری از پشت بر دل پیکره محیط های علمی است

به گزارش صبح الوند، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد همدان در واکنش به برگزاری جشن ابتذال فارغ التحصیلی این دانشگاه بیانیه ای را صادر کرد. متن بیانیه به شرح ذیل اسشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

《ومن الناس من یشتری لهوالحدیث لیضل عن سبیل الله بغیر علم و یتخذها هزوا اولئك لهم عذاب مهین؛》 بعضی از مردم، سخنان باطل و بیهوده می‌خرند تا مردم را از روی جهل و نادانی گمراه سازند و آیات الهی را به استهزاء گیرند، پس برای آنها عذابی خواركننده است.

امام صادق (ع) می‌فرماید: «مجلس «غنا» و خوانندگی لهو و باطل، مجلسی است كه خدا به اهل آن نمی نگرد و این مصداق قول خداوند متعال است كه می‌فرماید: «بعضی از مردم هستند كه سخنان بیهوده خریداری می‌كنند تا مردم را از راه خدا گمراه سازند.»

حضرت امام خامنه ای در رابطه با برگزاری کنسرت ها در محیط های دانشگاه ها فرمودند :

((اینکه ما بیاییم دانشجوها را به خیال خودمان برای نشاط بخشیدن به محیط دانشجویی، به اردوی مختلط ببریم یا کنسرت موسیقی در دانشگاه تشکیل بدهیم، جزو غلط‌ترین کارها است. ))

امروزه شاهدیم که دشمن در راستای شبیه خون فرهنگی ، به دست عوامل اگاه یا نااگاه داخلی از پشت خنجری را بر پیکره ی محیط های علمی دانشگاهی با برگزاری کنسرت های موسیقی و اردو های مختلط دانشجویی وارد نموده که اصل تخصص و تدین دانشجو ها را هدف گرفته است .

تخصصی که اگر منهای تدین باشد در مسیر خیانت به بشیرت قرار میگیرد.
عده ای کوته فکر روشنفکر نما ، نشاط و شادی دانشجو را صرفا در ابتذال کشاندن محیط های  علمی دانشگاه ها به وسیله ی برگزاری کنسرت های موسیقی و اردو های مختلط میدانند که باید با انها برخورد انقلابی شود...

دانشگاه ها قرار بود مهد تربیت چمران ها و شهریاری ها باشند، قرار بود معبد باشند، قرار بود محل تحصیل علم باشند، قرار بود دوبال علم و تقوت را بر گرده ی ما بنشاند، قرار بود قرآنی باشند، قرار بود اسلامی باشند، قرار نبود فقط آزاد باشند. ( قراردادنامه به پیوست حضورتان ارسال می گردد).

یکی از اهداف پشت پرده ی اجرای کنسرت ها در دانشگاها این است که نگذارند از بین این ها ، شهریاری ها درست بشوند، از بین این ها دکتر چمران ها درست بشوند.
آقایان دکتر !!!! تکرار می کنیم، دانشگاه ما قرار بود مهد تربیت چمران ها و شهریاری ها باشند.
حضور هنرپیشگان و خوانندگان در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویانی که احتمالا طی چند ترم در دانشگاه رشد علمی و معنوی نموده اند و حالا بعد از اتمام دوره ی تحصیلی خود، باید دغدغه ی حفظ آرمان های انقلاب و تمدن سازی اسلامی را داشته باشند، دقیقا چه جایگاهی دارد؟

سوال اینجاست که :
ایا ضرورت و نیاز اصلی دانشگاه ها برگزاری کنسرت های موسیقی در قالب جشن فارغ التحصیلی است ؟؟؟

ایا دانشجو فضا را برای شما این چنین رقم زده بود یا برنامه ریزی شما بدین صورت بوده است؟؟؟

مگر شما ملزم به اجرای قانون اساسی و قوانین اسلام نیستید ؟؟؟
مگر عواقب این قبیل کار ها  را به مسولین امر گوش زد نکرده بودیم ؟؟؟؟
مگر بیانات حضرت امام خامنه ای عزیز را نشنیده اید ؟؟؟

امروز انگشت اتهام به سمت مسولینی است که به این خیانت بزرگ در جوار پنج شهید گمنام مظلوم دست زده اند....
برگزاری کنسرت موسیقی در قالب جشن فارغ التحصیلی که در دانشگاه ازاد واحد همدان صورت گرفت دهن کجی به ارمان های انقلاب ،به نهاد رهبری و بسیج دانشجویی و سایر تشکلاهای انقلابی این دانشگاه بود....

ما این دهن کجی را با مطالبه ی عزل مسولین خاطی و برگزار کنندگان این امر پیگیری نموده و جواب دندان شکن و انقلابی خود را خواهیم داد.

بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد همدان به همراه تشکل های دانشجویی این واحد از قبیل جامعه اسلامی و تشکل جامع این مراسم ضد فرهنگی را محکوم نموده و خواستار برکناری مسولین خاطی و اقدام انقلابی خواهد بود  و موضوع را تا اخر پیگیری خواهد کرد.

((و من الله توفیق))

((بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد همدان))

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان