اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 12:23   |   کد مطلب: 19373
مدیر کمیته امداد شهرستان نهاوند از کسب رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش صبح الوند، علی کاویانی با بیان اینکه دانش، بینش و انگیزه حرفه‌ ای لازمه یک مدیر شایسته است، افزود: در جلسه شورای اداری فرمانداری نهاوند، کمیته امداد در بین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان رتبه برتر صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را کسب کرد.

وی اظهار کرد: کمیته امداد نهاوند با عنایت به ارزیابی ‌های به عمل آمده تیم ‌های بازرسی و ارزیابی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان، در حوزه های پنج گانه حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و تکریم ارباب رجوع به عنوان دستگاه برتر معرفی و تقدیر شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کمیته امداد به تاسی از مولای متقیان امیر مومنان(علیه السلام) و عمل به سیره نبوی و ائمه اطهار(علیهم السلام) با هدف احیاء و تقویت فرهنگ مشارکتی توانسته در راستای کاهش آلام نیازمندان با رویکرد حفظ کرامت خانواده های امداد و کمک به ایجاد توازن اجتماعی و اقتصادی آنها با ایجاد ارتباط عاطفی بین مردم و خانواده های نیازمند موثر واقع شود.

کاویانی با بیان اینکه کمیته امداد توجه ویژه‌ ای به افکار عمومی و نقد سازنده مردم نوعدوست در پیشبرد امور دارد، گفت: این نهاد از تمامی دستگاه ‌ها و سازمان‌ ها و ارگان‌ ها بویژه مردم  شهرستان که این نهاد را در راستای رسیدگی به محرومان یاری می‌کنند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان