اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

19. مرداد 1395 - 12:28   |   کد مطلب: 19374
در روز نخست جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور
مسابقات رویایی دانشجویی با حضور 22 فوتبالیست در همدان آغاز شد
رقابت‌های رو پایی جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 22 فوتبالیست در همدان آغاز شد.

به گزارش صبح الوند، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از صبح دیروز به میزبانی همدان آغاز شده، عصر دوشنبه با برگزاری مسابقات روپایی پیگیری شد.

در این رقابت‌ها قرار است 22 فوتبالیست حاضر در ابتدای باهم رقابت کنند و درنهایت هشت ورزشکاری که عملکرد بهتری دارند به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

به گفته مسئولان برگزاری این رشته هر ورزشکار در فضای نامحدود می‌تواند در تایم 5 دقیقه‌ای با زدن رو پای با توپ شماره 5 فوتبال مسابقه دهد و از همه نقاط بدن به جز دست می‌تواند برای جلوگیری از افتادن توپ به زمین استفاده کند.

در مرحله نخست هر بازیکنانی که در مدت 5 دقیقه بیشترین ضربه به توپ را وارد کند بالاترین امتیاز را کسب خواهد کرد و درنهایت هشت ورزشکار برتر به مرحله بعدی صعود خواهند کرد.

این رقابت‌ها عصر دوشنبه در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد و با اعلام نفرات برتر به‌پایان خواهد رسید.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال 3 نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان