اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. شهريور 1395 - 8:41   |   کد مطلب: 19711
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد از بهره برداری 177 طرح عمرانی با هزینه کرد پنج میلیارد ریال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محمد نوشادی مقدم با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 177 طرح عمرانی برای مددجویان اسدآبادی با اعتبار پنج میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، افزود: سه واحد مسکن شهری و 24 واحد مسکن روستایی احداث و خریداری شده و همچنین 150 مورد تعمیرات، احداث حمام و سرویس بهداشتی در راستای ارائه خدمات عمرانی به خانواده های محروم و نیازمند صورت گرفته است.

نوشادی مقدم ایشان از اعتبارات در نظر گرفته شده برای احداث مسکن روستایی توسط دولت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال 96 تمامی مددجویان فاقد مسکن شهری صاحب خانه می شوند و از مددجویان روستایی خواست تا نسبت به احداث مسکن و دریافت وام اشتغال اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 327 طرح عمرانی با اعتبار نه میلیارد و 300 میلیون ریال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ارائه شده است، تصریح کرد: خرید 12 واحد مسکن شهری، 35 واحد احداث مسکن مقام روستایی و 280 مورد تعمیرات و احداث حمام و سرویس بهداشتی از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت این نهاد بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه رسیدگی به امور محرومان و مرتفع کردن مشکلات آنها از سنت های حسنه ای است که در سیره و روش ائمه اطهار(علیهم السلام) به وفور به چشم می خورد، خاطر نشان کرد: به منظور مرتفع شدن مشکلات محرومان و نیازمندان طی پنج ماهه نخست سال جاری توسط مدیران و مسئولان شهرستان اسدآباد از 260 خانواده تحت حمایت این نهاد تفقد و دلجویی به عمل آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان