اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1398 - 7:38   |   کد مطلب: 19745
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
۴۹۱ «مراقب سلامت» در استان همدان جذب خواهند شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در راستای واگذاری خدمات بهداشتی درمانی به بخش خصوصی و اجرای طرح تحول نظام سلامت، ۴۹۱ مراقب سلامت در استان همدان جذب می شوند.

به گزارش صبح الوند، جلاال الدین امیری در گفتگو با  مهر افزود: به منظور تامین و ارتقا مراقبت های بهداشتی در جمعیت های حاشیه شهر، از طریق واگذاری ارائه خدمات بهداشتی به بخش خصوصی و تعاونی های بهداشتی درمانی متشکل از فارغ التحصیلان رشته های بهداشتی، در اجرای طرح تحول نظام سلامت، ۴۹۱ نفر مراقب سلامت در استان همدان جذب می شوند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: مناطق حاشیه ای، جمعیت شهری ۲۰ تا ۵۰ هزار نفر و جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر در شهرستان های استان همدان در اجرای این طرح و در نظر گرفتن مراقبان سلامت برای این مناطق مدنظر هستند.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان گفت: از اردیبهشت ماه سال ۹۳ با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت، جذب مراقبان سلامت در مناطق حاشیه ای و مناطق شهری با بیش از ۵۰ هزار نفر جمهیت به اجرا در امده است.

 

امیری تاکید کرد:  فعال سازی پایگاه سلامت و مراکز بهداشت با استقرار تیم سلامت کامل به در نظر گرفتن جمعیت تحت پوشش بوده و افزودن کارشناسان تغذیه و روانشناس بالینی به اعضای تیم نیز برحسب نیاز صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان