اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1395 - 23:27   |   کد مطلب: 20141
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان گفت: 14 تالار باغ متخلف و غیر مجاز در جریان اجرای طرح پاکسازی صنوف تالار و تالار باغ ها در شهر همدان پلمب شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد رحیمی گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی طرح پاکسازی صنوف تالار و تالارباغ ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در یک ماه گذشته در شهر همدان اجرا شد.
وی اظهار کرد: در این راستا ماموران نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی از 270 تالار و تالار باغ بازدید کردند که در این بازدیدها 14 تالار باغ متخلف و غیر مجاز شناسایی و با حکم مقام قضایی پلمب شدند.
وی با ذکر اینکه برای 18 تالار اخطار پلمپ صادرشده گفت: در این طرح از 34 واحد صنفی تعهد گرفته شد و به 160 واحد صنفی متخلف دیگر تذکر داده شده است.
سرهنگ رحیمی تاکید کرد: استفاده از باغ های شخصی برای برپایی عروسی و جشن های خصوصی غیرقانونی است و با توجه به افزایش گزارش های مردمی از اینگونه تخلف ها، طرح کنترل و نظارت بر این واحدها تشدید شده است.
وی افزود: تمام تالارها باید دارای پروانه کسب باشند و نسبت به دریافت مجوز قانونی خود اقدام و قوانین و مقررات مربوط به اداره نظارت بر اماکن عمومی را رعایت کنند.
وی از عموم شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/ج

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان