اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مهر 1395 - 12:41   |   کد مطلب: 20323
رئیس انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات همدان خبر داد
جذب و اعزام خادم برای مستندسازی در عتبات عالیات
رئیس انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات استان همدان از جذب و اعزام خادم برای مستندسازی در عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش صبح الوند، مصطفی غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات استان در نظر دارد، در بازه‌های زمانی یک ماهه اقدام به اعزام برادران مومن و متعهد برای مستندسازی فعالیت‌های عمرانی و انجام فعالیت‌های فرهنگی در کربلای معلی و سامرا کند.

وی تصریح کرد: این افراد باید در طول این مدت نسبت به ثبت وقایع، خاطرات، مصاحبه و... از طریق عکس، فیلم، متن ادبی و دلنوشته اقدام کنند.

رئیس انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات استان همدان افزود: متقاضیان می‌توانند رزومه خود شامل مشخصات فردی، تحصیلات، سابقه کار فرهنگی و دیگر توانایی‎ها را به آدرس mostafaghiasi.enol@yahoo.com ارسال کنند.

وی افزود: افرادی که امتیاز مورد نظر را کسب کنند به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد و به کربلای معلی و سامرا اعزام می‎شوند.

غفاری تأکید کرد: افرادی که دارای تجربه فعالیت در کارهای فرهنگی، نویسندگی، تسلط به نرم‌افزارهای رایانه‌ای بویژه آفیس و فتوشاپ، آشنایی کامل با عکاسی و فیلمبرداری، میکس و تدوین، توانایی تایپ و تهیه گزارش عملکرد از پیشرفت پروژه‌ها، آشنایی با شبکه های اجتماعی و فضای مجازی را دارا باشند، امتیاز بیشتری برای این فعالیت خداپسندانه و خادمی اهل بیت(ع) در حرم ائمه(ع) خواهند داشت.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه هزینه رفت و برگشت، اسکان، غذا و زیارت دوره رایگان خواهد بود، افزود: افراد می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 09158610109 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان