اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مهر 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 20336
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با قانع نشدن 40 نفر از نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر آموزش و پرورش، طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش به هیأت رئیسه مجلس ارجاع داده شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس  ، میرحمایت میرزاده اظهار کرد:‌ کمیسیون در تعطیلات تابستانی و قبل از شروع سال تحصیلی با دعوت از وزیر آموزش و پرورش در مورد گلایه‌ها و سؤالات متعدد فرهنگیان به ویژه در باب تکریم معلمان، وضعیت نامناسب معیشتی، اوضاع به هم ریخته صندوق ذخیره فرهنگیان و... سؤالات خود را مطرح کرد اما از توضیحات و پاسخ‌های وزیر قانع نشده و طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 40 امضا تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

وی با بیان اینکه باید منتظر بمانیم و اعلام وصول استیضاح در صحن علنی و تعیین زمان دقیق استیضاح را به نظاره بنشینیم، تصریح کرد: بعید به نظر می‌رسد سؤال‌کنندگان از طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش عقب‌نشینی کنند بلکه انجام این استیضاح قطعی به نظر می‌رسد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به 26 مورد سؤال و دغدغه نمایندگان مجلس از وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در اکثر موارد دغدغه‌های مطرح شده دغدغه عموم معلمان و جامعه فرهنگیان است که به جد نمایندگان مجلس در این زمینه مصر هستند تا مطالبات جامعه فرهنگیان پاسخی مناسب و در خور شایسته آنها داشته باشد.

میرزاده در مورد نتیجه این استیضاح افزود: پیش‌بینی نتیجه استیضاح کار سختی است و نمی‌توان در این زمینه اظهار نظر صریح و روشنی داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان