اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مهر 1395 - 8:20   |   کد مطلب: 20472
استاندار همدان گفت: سرلشگر شهيد حسين همداني تراز وجود و نفوذ تاثير ايران در جهان را تغيير داد و اين افتخاري براي مردم همدان و نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش صبح الوند، محمدناصر نيکبخت  در نشست هيات امناي موسسه فرهنگي و هنري شهيد حسين همداني با بيان اينکه شهيد سردار همداني در ايجاد اين تراز نقش مهمي داشت يادآوري کرد: در حاليکه همه به سقوط بشار اسد اطمينان داشتند ولي با خدمات مستشاري، ايران يک انسان سقوط کرده را زنده و احيا کرد.

وي اضافه کرد: تاثير ايران در جلوگيري از سقوط سوريه موجب شد جهان به نقش سازنده ايران و ابرقدرت بودن اين کشور در منطقه پي ببرد.

استاندارهمدان اظهار کرد: تاثيرگذاري ايران در مباره با تروريسم و دفاع از مظلوم نشان داد اين کشور بايد در تصميم هاي اتخاذ شده نقش محوري داشته باشد.

نيکبخت گفت: علت تقدير رهبري فرزانه انقلاب از مردم همدان به خاطر پاسداشت شهيد سردار همداني بود لذا بايد مسئولان نيز همسو با مردم براي هميشه ياد و خاطر شهيد همداني را زنده نگه دارند.

بالاترين مقام اجرايي استان همدان بيان کرد: سردار شهيد همداني مي تواند به عنوان الگوي شايسته براي نسل هاي آينده معرفي شود.

نيکبخت اضافه کرد: اين شهيد بزرگوار علاوه بر اقتدار شايسته در جبهه دفاع مقدس، شجاعت و همه خصايل يک سردار رشيد را داشت و در تمامي شئون زندگي کارهايي کرد که در بيان آن غفلت شده است.

وي افزود: خصايص اخلاقي، اخلاق مداري، تواضع، منش، تقوا، زهد، انصاف و پيگيري اموري که به ظاهر کوچک بود از جمله ويژگيهاي اين شهيد والامقام است.

استاندارهمدان گفت: در شناساندن ابعاد محتلف دفاع مقدس کار شايسته صورت نگرفته و فيلمهايي که جهان را تحت تاثير قرار دهد هنوز توليد نشده است.

نيکبخت افزود: روايت و خاطرات زيادي در زمينه رشادت رزمندگان در هشت سال جنگ تحميلي وجود دارد که اگر به رشته تحرير درآيد جهان را مبهوت مي کند.

سردار سرلشکر پاسدار حسين همداني از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي مهرماه سال گذشته در حين انجام ماموريت هاي مستشاري در حومه شهر حلب به دست تروريست هاي داعشي به شهادت رسيد.

استان همدان 10 شهيد مدافع حرم دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان