اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. مهر 1395 - 14:35   |   کد مطلب: 20504
رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري دو نفر سارق حرفه اي منزل در همدان از دستگیری منزل خبر داد

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "رضا زارعي" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در سال جاري در سطح شهر همدان به خصوص محل هاي مرفه نشين همدان با شيوه و شگردي خاص و سرقت طلاجات ، وجه نقد و اشياء كم حجم و با ارزش، اين موضوع به صورت ويژه در دستور كار عمليات ويژه پليس آگاهي همدان قرار گرفت.

 

وي افزود: ماموران با مراجعه و بازديد از محل هاي سرقت و اخذ فيلم دوربين هاي مداربسته و بدست آوردن تصوير سارقان و با تعامل با ساير ادارات پليس آگاهي و استفاده از منابع خبري، دو نفر سارق شناسايي شدند که با تعقيب و مراقبت چندين ساعته در يك عمليات غافلگيرانه هر دو متهم دستگير و يك دستگاه خودرو پژو 206 كه در امر سرقت ها از آن استفاده مي كردند نيز توقيف شد.

 

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در بازرسي بعمل آمده از خودرو سارقان ابزار مورد استفاده جهت سرقت و تعدادي اموال، مدارك و اسناد متعلق به مالباختگان كشف و به پليس آگاهي انتقال داده شد.

 

سرهنگ زارعي بيان داشت: در بازجويي هاي فني صورت گرفته متهمان به 6 فقره سرقت به ارزش تقريبي 750 ميليون ريال در سطح شهر همدان معترف شدند که كليه محل هاي سرقت و مالباختگان با همكاري متهمان شناسايي و در نهايت متهمان به دادسرا اعزام و با قرار قانوني روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان