اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1395 - 20:01   |   کد مطلب: 20764
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان ايران اسلامی بسيار تلاش كردند كه در ايران ناامنی ايجاد كنند، اما با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و ساير نيروها هيچگاه موفق نبوده‌اند و ان شالله نخواهند بود.

به گزارش صبح الوند؛ به نقل از دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي وزير اطلاعات امروز دوشنبه در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي گفت: هنر وزارت اطلاعات اين است كه مسائل اجتماعي را در مرحله اجتماعي بودن حل كند و نگذارد مشكلات سياسي - امنيتي و هزينه‌ها زياد شود.

علوي با بيان اينكه خيلي از مسائل امنيتي ريشه جغرافيايي، اجتماعي و اقتصادي دارد، افزود: اين گونه مسائل بايد همان زماني كه رخ مي دهد، حل شود تا مسئله امنيتي نشود.

وي با بيان اينكه وزارت اطلاعات براي اين تاسيس شده است تا مشكلات با پيشگيري حل شود و نگذاريم مشكلات، امنيتي شود افزود: وظيفه وزارت اطلاعات اين است كه مسائل اجتماعي را در مرحله اجتماعي بودن حل كند و نگذارد سياسي امنيتي شود و هزينه ها زياد شود.

وزير اطلاعات با اشاره به اينكه دولت در شرايط سختي روي كار آمد، گفت: با همه سختي‌ها امروز آرامش بي نظيري بر كشور حاكم است.

علوي با اشاره به اينكه دولت، دولت سياسي نيست، افزود: همه تلاش دولت اين است كه مشكلات كشور به صورت اصولي رفع شود.

وي با بیان اينكه خراسان جنوبي استاني حساس و مرزي است، گفت: امروز با وجود همه ناامني‌هاي منطقه، امنيتي بر ايران اسلامي حكم فرماست كه در هيچ كشوري وجود ندارد.

وزير اطلاعات به درگيري و ناامني در برخي كشورهاي منطقه هم اشاره كرد و افزود: دشمنان ايران اسلامي بسيار تلاش كردند كه در ايران ناامني ايجاد كنند، اما با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج)، و ساير نيروها هيچگاه موفق نبوده اند و ان شالله نخواهند بود.

علوي اين امنيت را حاصل يك تلاش جمعي در كشور دانست و گفت: همه مسئولان در تلاشند تا دغدغه هاي مردم رفع شود .

پس از اين ديدار وزير اطلاعات به ديدار امام جمعه بيرجند رفت و در ابتداي سخنان خود از فرهنگ بالاي مردم استان گفت.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمود علوي به اتحاد و همبستگي علما و بزرگان خراسان جنوبي اشاره كرد و گفت: اين همبستگي باعث وحدت و دلگرمي مردم و استحكام جامعه مي‌شود.

وي به مشكل كم آبي و تشديد آن بدليل كاهش بارندگي‌ها در بسياري از نقاط كشور اشاره كرد و افزود: دولت تلاش مي‌كند اين مشكلات را برطرف كند اما پروژه هاي آبرساني بسيار پرهزينه و زمان بر است كه اميدواريم مردم از نتايج اين طرحها بهره مند شوند.

وزير اطلاعات با بیان اينكه مديران كشوري زماني مي توانند به وظيفه خود به خوبي عمل كنند كه امنيت در كشور حكم فرما باشد، گفت: امروز اين امنيت در سايه رهبري مقام معظم رهبري(حفظه الله) و با تلاشهاي سربازان گمنام امام زمان(عج)، نيروهاي مسلح و همه دستگاه‌هاي اجرايي و قضايي برقرار است و همدلي و همگرايي بي نظيري بر كشور حكم فرماست.

علوي به ابراز خرسندي رهبر معظم انقلاب از تعامل وزارت اطلاعات با ساير دستگاهاي اطلاعاتي و نظامي اشاره كرد و افزود: وزارت اطلاعات در هر قسمتي كه بتواند اثر گذار باشد، با جان و دل كمك خواهد كرد.

شايان ذكر است وزير اطلاعات صبح امروز به استان خراسان جنوبي سفر و در فرودگاه بيرجند مورد استقبال مسولان استاني قرار گرفته است

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان