اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1395 - 8:32   |   کد مطلب: 20793
مديرکل امور اجتماعي استانداري همدان گفت: شوراي امر به معروف و نهي از منکر در دولت يازدهم در يک هزار و 500 مدرسه اين استان راه اندازي شده است.

به گزارش صبح الوند، سيد رسول حسيني روز دوشنبه در ستاد نکوداشت روز پدافند غير عامل با بيان اينکه 250 عنوان برنامه هفته پدافند غيرعامل در اين استان برگزار مي شود اضافه کرد: برگزاري کارگاه هاي آموزشي، مانور، بازديد از طرح ها، راه اندازي کتابخانه تخصصي، رونمايي از کتاب و افتتاح چند طرح از جمله برنامه هاي هفته پدافند غيرعامل در همدان است.

وي با ذکر اينکه همدان از استانهاي پيشرو در پدافند غيرعامل است يادآوري کرد: پس از برگزاري کنفرانس ملي پدافند غيرعامل در 12 مهرماه سال جاري ستاد پدافند اين استان به واسطه ارائه مقالات علمي مورد تقدير قرار گرفت.

مديرکل پدافند غيرعامل استان همدان افزود: هم اينک تمامي دستگاه هاي اجرايي و سازمانهاي اين استان داراي نماينده پدافند غيرعامل هستند.

به گزارش ايرنا حسيني افزود: همچنين دستگاه هاي اجرايي و سازمانهاي شهرستاني و مراکز علمي نيز داراي رابط پدافند غيرعامل هستند.

وي اظهار کرد: يک کاروان علمي متشکل از اساتيد ، نخبگان و نمايندگان مراکز علمي تشکيل شده که اعضاي اين تيم با حضور در شهرستانها اقدام به آموزش علمي و عملي پدافند غيرعامل به رابطان و پاسخ به سوال هاي آنان مي کنند.

وي اضافه کرد: با وجود کمبود اعتبار و منابع ولي دوره هاي آموزشي خوبي برگزار شده که طبق آخرين نظر سنجي 73 درصد از مردم شهر همدان با واژه پدافند غيرعامل آشنا هستند.

مديرکل پدافند غيرعامل استان همدان افزود: هدف اصلي اين مجموعه معرفي پدافند غيرعامل با يک رويکرد علمي به جامعه هدف است چون اين مولفه از اهميت و جايگاه بالايي برخوردار است.

حسيني تاکيد کرد: بايد در زمان صلح تدبيري در زمينه پدافند غيرعامل بيانديشيم تا در زمان بروز بحران با مشکل مواجه نشويم که براي تحقق اين امر بايد موضوع آموزش را جدي گرفت.

سوم تا دهم آبانماه به نام هفته پدافند غيرعامل نامگذاري شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان