اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آبان 1395 - 23:17   |   کد مطلب: 21315
معاون رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی در تجمع انتخاباتی هواداران هیلاری کلینتون با اشاره به اینکه دونالد ترامپ تنها نامزد انتخابات‌ ریاست جمهوری آمریکاست که کمترین شایستگی لازم را برای تصدی پست‌ریاست‌ جمهوری دارد، از اظهارات ترامپ درباره هسته ای شدن عربستان انتقاد کرد.

به گزارش صبح الوند به نقل از میزان، جو بایدن طی سخنانی در تجمع انتخاباتی هواداران هیلاری کلینتون در «لاس‌وگاس» درباره نامزد انتخاباتی  جمهوریخواهان گفت: دونالد ترامپ تنها نامزد انتخابات‌ ریاست جمهوری آمریکا است که کمترین شایستگی لازم را برای تصدی پست ریاست‌ جمهوری دارد.

«بایدن» در ادامه حملات خود به نامزد جمهوری خواهان با بیان اینکه ترامپ کارزار انتخاباتی ریاست‌جمهوری را به سطح مبتذلی تقلیل داده است افزود: دونالد ترامپ هیچ دانشی درباه امنیت ملی ندارد.

وی با تکرار چندین باره اینکه ترامپ درخصوص مسائل جدی و امنیتی کمترین دانش را داشته و امنیت ملی را تضعیف می کند اظهار داشت: ترامپ همان کسی است که می‌گوید اشکالی ندارد که عربستان سعودی و ژاپن سلاح هسته‌ای داشته باشند، این همان کسی است که می‌خواهد مسلمانان را از آمریکا اخراج کند.

معاون باراک اوباما با بیان اینکه زندگی‌اش را صرف بهبود و اصلاح فرهنگ کرده است به رسوایهای جنسی دونالد ترامپ اشاره کرد و گفت: ترامپ کسی است که عقیده دارد چون مشهور و قدرتمند است پس می‌تواند هر رفتاری را با زن ها داشته باشد.

پیش از این نیز «جو بایدن» در حمایت و پشتیبانی از هیلاری کلینتون انتقادهای تندی را علیه  دونالد ترامپ بیان کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان