اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. آبان 1395 - 12:23   |   کد مطلب: 21452
معاون بسیج اساتید کشور با بیان اینکه آمریکاییها به فکر ایجاد یک حکومت دوگانه درایران هستندگفت: آمریکایی ها کور خوانده اند زیرا مردم ایران اجازه ایجاد چنین تفکری را به آنها نمی دهند.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد ضمن گرامیداشت یاد شهدای  انقلاب اسلامی به بیان دلایل گفتن شعار مرگ بر امریکا پرداخت و اظهار کرد: اگر به عقب برگردید آمریکاییها بعد از فروپاشی شوروی بسیار خوشحال بودند که تنها قدرت جهان هستند و طرح خاور میانه بزرگ را با محوریت صهیونیست ها مطرح کردند اما یک چیز را فراموش کرده بودند و ان قدرت جمهوری اسلامی بود و قدرت معادله معنوی مردم ایران را فراموش کرده بودند.

 

معاون سازمان بسیج اساتید کشور  افزود:امریکاییها خیال نمی کردند که ایران بتواند در مقابل امریکا بایستد و دو قدرت در منطقه یکی قدرت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ملت ها و دیگری آمریکا با تکیه بر قدرت اقتصادی و استفاده از دولتها شکل گرفت.

 

وی با پاسخ به این سئوال که چراامریکا ازایران می ترسد اظهار کرد: امریکا می ترسند که جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک مدل حکومتی در جهان قرار گیرد

 

معاون سازمان بسیج اساتید کشور  افزود: ترس دیگر این است که آمریکایی‌ها وحشت دارند در حوزه میدانی ایران حوزه منطقه خاورمیانه را در سیطره نفوذ خود قرار دهد و آن‌ها نتوانند در منطقه خاورمیانه سیاست‌های خودشان را اجرا کنند.

 

و ی اظهار کرد: شما می‌بینید که امروز امریکا دیگر نمی‌گوید جمهوری اسلامی باید حذف شود و به مذاکره به ایران نشسته است زیرا ایران با تکیه‌بر ملت خودش آمده قدرت برتر شود همه این‌ها نشان‌دهنده  قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

 

حجت‌الاسلام نصیری فرد بابیان تاکنون 360 عملیات تروریستی توسط داعش در ایران خنثی‌شده است افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران همه را متحیر کرده است.

 

وی بیان کرد: ما امروز در زمینی که دشمنان طراحی می‌کنند بازی نمی‌کنیم بلکه ما خودمان زمین را طراحی می‌کنیم

 

معاون  سازمان بسیج اساتید کشور  به بیان دلایل قدرت امروز ایران در جهان پرداخت و اظهار کرد: اولین دلیل حضور رهبری مقتدر دومین حضور مردمی است که در همه حال ثابت کرده‌اند رابطه انقلابی با رهبر خوددارند و کاری به عملکرد مسئولین ندارند دلیل سوم هم قدرت دفاعی ما است  و قدرت چهارم خط مقاومت و حرکت در جهت ایثار و شهادت است.

 

وی بابیان اینکه امریکا به دنبال استراتژی جدید نفوذ است در بین مردم ایران هست اظهار کرد: آمریکایی ها می‌خواهند با حمایت از جریان‌های غرب‌گرا در ایران یک حاکمیت دوگانه ایجاد کنند یکی تفکر رهبر و نیروهای انقلاب که می‌گویند در مقابل امریکا ایستاد و دیگری تفکری که می‌گوید برای حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و.. با امریکا رابطه داشت.

 

حجت‌الاسلام عباس نصیری فرد بابیان اینکه خط و راه همان چیزی است که مقام معظم رهبری می‌گوید اطهار کرد: من از طرف مردم همدان میگویم کور خوانده‌اید بتوانید حکومت دوگانه در ایران ایجاد کنید و این مردم به حمایت از رهبر انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان