اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 21577
فردي که از طريق شبکه هاي اجتماعي اقدام به تهديد و اخاذي کرده بود توسط کارشناسان پليس فضاي توليد و تبادل انتظامي استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ اميني در تشريح اين خبر گفت :با مراجعه شهروند همداني و در دست داشتن مرجوعه قضايي مبني بر تهديد و اخاذي موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

رئيس پليس فتا همدان افزود: در تحقيقات اوليه شاکي اظهار داشت که بطور اتفاقي در شبکه اجتماعي با فردي آشنا شدم و بعد از مدتي ايشان اعتماد مرا جلب نموده و از بنده چند عکس گرفتند و بعد از ارسال عکس ها، نامبرده مرا مورد تهديد قرار داده و در عوض پخش نکردن عکس ها درخواست پول مي کند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: با انجام اقدامات فني و بکار گيري شگرد هاي خاص پليسي، فرد با هويت معلوم شناسايي و طي عمليات غافلگيرانه اي دستگير شد.

سرهنگ اميني گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم از همکلاسي هاي شاکي می باشد که پس از دستگیری در مواجهه با ادله و مستندات انکار ناپذير رايانه اي صراحتا به بزه انتسابي اقرار و عنوان کرد چند ماه پيش بطور ناشناس با شاکي ارتباط برقرار کردم و بعد از تحويل عکس ها بخاطر کسب منافع مالي وی را تهديد و درخواست مبلغي را کردم.

رئيس پليس فتا همدان در انتها از هموطنان عزيز خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طريق سايت پليس فتا به آدرس  WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوريت هاي سايبري ، لينک ثبت گزارش هاي مردمي با ما در ميان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان