اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. آبان 1395 - 18:21   |   کد مطلب: 21632
رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان گفت: طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بین 58 درصد جمعیت استان همدان انجام شده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، اسکندر صیدایی ظهر روز دوشنبه در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا 28 آبانماه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان همدان تا پایان مهلت مقرر به اتمام خواهد رسید و تاکنون اطلاعات یک میلیون و 114 هزار و 276 نفر در قالب 345 هزار و 367 خانوار ثبت شده است.
وی با بیان اینکه کیفیت و دقت کار برای مرکز آمار مهم بوده و سرعت در اولویت سوم قرار دارد، از مردم خواست در اجرای هر چه بهتر طرح سرشماری همکاری کرده و به آمارگیران در این طرح کمک کنند.
رییس برنامه و بودجه استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مطالبات بازنشستگان استان همدان پرداخت می شود افزود: مبلغی از اعتبارات مربوط به بازنشستگان ظرف دو هفته گذشته به خزانه استان واریز شده و در نخستین فرصت پرداخت ‌می‌شود.
وی ادامه داد: بازنشستگان سال 93 و 94 به میزان رقم اعتباری تخصیصی و تقدم زمان بازنشستگی تا پایان شهریور 94، مطالبات خود را دریافت می‌کنند.
صیدایی همچنین درباره واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی گفت: تا کنون 20 طرح عمرانی به بخش خصوصی واگذار شده و 103 طرح نیز آماده واگذاری است.
وی خاطرنشان کرد: اگر دستگاهی در برابر واگذاری طرح های عمرانی مقاومت کند ستاد استانی با ورود استانداری می‌تواند نسبت به واگذاری طرح اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان