اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. مرداد 1399 - 8:12   |   کد مطلب: 21799
مرضیه علی احمدی در روزهای پایان جنگ و درمسیر بازگشت به اشرف دراضطراب و ترس از دستگیری در یک پست ایست و بازرسی کردهای عراق با قرص سیانور اقدام به خودکشی کرده و جان می بازد.

سیانور، همراه همیشگی منافقین

به گزارش صبح الوند به نقل از دیده بان، یکی از اعضای سابق شورای رهبری منافقین درخاطراتش عنوان می‌کند: به دنبال قوانین خود ساخته فرقه رجوی، بطور خاص مردان و زنان رده بالای تشکیلات حق جدایی از سازمان را نداشتند و در هر تردد خارج از کمپ‌ها دو قرص سیانور با خود حمل می‌کردند و مخصوصا" به زنان عضو شورای رهبری هم به فرمان رجوی می‌گفتند هیچکس حق ندارد زنده دستگیر شده و به دست نیروهای جمهوری اسلامی و یا حتی طرفداران آنها بیفتد. سران تشکیلات می‌گفتند هر گاه احساس خطر کردید بلافاصله بایستی با قرص سیانور اقدام به خودکشی کنید.

اگر قرص اول هم عمل نکرد یک قرص زاپاس همه نفرات داشتند! و بایستی از آن استفاده می‌کردند. همینطور دستور داده شده بود اگر کسی از اعضای شورای رهبری و مردان رده بالای سازمان دیگر نخواهد در سازمان بماند و قصد جدا شدن داشته باشد!خروج از سازمان خبری نیست و مساوی با مرگ است و به همین دلیل تنها می‌تواند قرصش را بشکند و بخورد و اینطوری خلاص شود!

به همین دلیل در دوران حکومت صدام به تمامی مسئولان سازمان و اعضای شورای رهبری دو عدد قرص سیانور داده بودند که دستور بود همیشه این قرصها را افراد به همراه داشته باشند مخصوصا" در هنگام خروج از قرارگاه و در ترددات .... کنترل می‌کردند که افراد قرص‌ها را با خود ببرند. در هنگام جنگ نیروهای ائتلاف با عراق، نگرانی تشکیلات از دستگیری اعضای شورای رهبری و سران مضاعف شده و پیوسته هشدار می‌دادند کسی نبایستی زنده دستگیر و اسیر شود وبه دست نیروهای آمریکایی یا کردها و... بیفتند و هرگاه احساس خطر کردید بایستی با قرص سیانور خودکشی کنید. با این فرمان خانم مرضیه علی احمدی در روزهای پایان جنگ و درمسیر بازگشت به اشرف در اضطراب و ترس از دستگیری در یک پست ایست و بازرسی کردهای عراق با قرص سیانور اقدام به خودکشی کرده و جان می‌بازد. در حالی‌که بقیه افراد داخل ستون به سلامت از آن محل می‌گذرند. و این در حالی بود که پس از این واقعه دردناک او را شهید بمباران نیروهای ائتلاف نامیده و در جلسات درونی از کارش تجلیل و قدر دانی می‌کردند! که آموزشی برای بقیه باشد!

 

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان