اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. آبان 1395 - 9:08   |   کد مطلب: 21911
رئيس کميته تبليغات و اطلاع رساني هفته پژوهش استان تاکيد کرد:
توجه به اقتصاد مقاومتي در اطلاع رساني هفته پژوهش
رئيس کميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان بر توجه به اقتصاد مقاومتي در اطلاع رساني هفته پژوهش تاکيد کرد.

به گزارش صبح الوند، احسان شهابي در جلسه کميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد بزرگداشت هفته پژوهش استان با يادآوري شعار هفته پژوهش در سال 95، " پژوهش تقاضامحور و تجاري سازي فناوري،  زيربناي اقتصاد مقاومتي "، گفت: عملکرد کميته بايد در راستاي اين شعار بخصوص توجه به اقتصاد مقاومتي و تبيين جايگاه پژوهش در اين نوع اقتصاد باشد.

وي با اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبري و رياست محترم جمهوري مبني بر تقويت بنيه علمي کشور و ترويج و توسعه شرکت هاي دانش بنيان با تکيه بر اصل پژوهش محوري افزود: هفته پژوهش فرصتي مغتنم براي تببين و بررسي دستاوردهاي اين حوزه در استان است که با برنامه ريزي مي توان از اين فرصت نهايت استفاده را داشت.

مشاور استاندار و مديرکل روابط عمومي استانداري تصريح کرد: براي برگزاري شايسته هفته پژوهش و فناوري در استان، توجه به اطلاع رساني و تبليغات اهميت ويژه اي دارد.

شهابي اضافه کرد: در اطلاع رساني محدوديتي براي استفاده از ابزارهاي اطلاع رساني بخصوص رسانه هاي استان وجود ندارد و اين کميته شرايط همکاري و تعامل ستاد با رسانه ها را ايجاد خواهد کرد.

وي اظهار داشت: پژوهش اقدامي علمي و با پشتوانه دانشگاه ها و مراکز علمي انجام مي شود به همين دليل توليد محتوا براي اطلاع رساني نيز نيازمند پشتيباني دانشگاهها و مراکز علمي استان است.

برنامه هاي استاني هفته پژوهش با شعار" پژوهش  تقاضا محور و تجاري سازي فناوري؛ زيربناي اقتصاد مقاومتي " از 14 آذرماه در استان برگزار مي شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان