اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. آذر 1395 - 23:42   |   کد مطلب: 22002
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: احداث 68 سوله فرهنگی ورزشی در مناطق دور افتاده و محروم استان از کارهای شاخص بسیج سازندگی است که بخشی از آن در هفته بسیج بهره برداری می رسد.

به گزارش صبح الوند، به نقل از ایرنا؛ سردار غلامعلی ابوحمزه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی هفته بسیج در جمع خبرنگاران افزود: 35میلیارد ریال برای احداث سوله های فرهنگی ورزشی و همچنین ایجاد زیرساخت های مورد نیاز در حوزه ها و پایگاه های مقاومت هزینه شده است.

وی به بهره برداری از 14 طرح اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: این طرح ها با سه میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است و در هفته بسیج مورد بهره برداری قرار می گیرد.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین به اجرای 212 ویژه برنامه فرهنگی ، عقیدتی در سطح استان اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) برنامه شاخص هفته بسیج است.
سردا ابوحمزه با تأکید برکمک مردم به جبهه های مقاومت، گفت: 40 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی مردم استان همدان در قالب 26 کاروان به جبهه های مقاومت اعزام شده است.
وی توجه به مناطق محروم را از مطالبات رهبر فرزانه انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا سپاه محرومیت زدایی از سه دهستان در استان همدان را برنامه ریزی کرده است.
سردار ابوحمزه از روستائیان خواست همگی اعم از زن و مرد عضو بسیج شوند تا هرچه بیشتر و بهتر بتوانیم از ارزشها و هنجارهای نظام و اسلام دفاع کنیم.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان، برقراری و حفظ امنیت را فلسفه وجودی بسیج دانست و گفت: با فعال شدن پایگاه بسیج محیط روستا برای سرقت احشام و دیگر اموال روستائیان ناامن خواهد شد.
سوله فرهنگی ورزشی که با 2 میلیارد ریال اعتبار در 336 متر مساحت در روستای طویلان سفلی احداث شده بود مورد بهره برداری قرار گرفت.
شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان