اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 9:03   |   کد مطلب: 22017
رئيس پليس امنيت عمومي استان با اشاره به اجراي طرح برخورد با واحد هاي صنفي عرضه پوشاک و البسه نامتعارف و قاچاق در استان، از پلمب 28 واحد صنفي متخلف در اين ارتباط خبر داد .

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "احمد رحيمي" در تشریح این خبر گفت: با هدف پيشگيري از ورود و عرضه البسه هاي نامتعارف و قاچاق، طرح نظارت بر واحدهاي صنفي عرضه پوشاک و البسه در شهرستان همدان به مرحله اجرا در آمد.

وي افزود: در اجراي اين طرح در آبان ماه، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي از 2300 واحد صنفي توليد و عرضه پوشاک و البسه در سطح شهر همدان بازديد کردند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان، خاطر نشان کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي در طي اين مدت به 32 واحد صنفي متخلف اخطار پلمب دادند و 28 واحد صنفي را به دليل توليد و عرضه البسه هاي نامتعارف و قاچاق پلمب کردند.

سرهنگ رحيمي از جمع آوري تعداد 552 ثوب البسه نامتعارف در اين طرح خبر داد و افزود: اين طرح در راستاي حمايت از توليدات داخلي و برخورد با معضلات و آسيب هاي اجتماعي تا پايان سال ادامه دارد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اشاره به اينکه دشمنان قسم خورده نظام با قاچاق و وارد کردن اين نوع البسه و پوشاک در جامعه، به دنبال ترويج بي بندوباري، هويت زدايي و ترويج فرهنگ منحط غربي در جامعه هستند، افزود: پليس با هرگونه ناهنجاري ها و آسيب هاي اجتماعي برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ رحيمي با تاکيد بر حمايت از توليدات داخلي در راستاي تحقق شعار" اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" از شهروندان خواست، در صورت مشاهده عرضه و فروش پوشاک قاچاق و نامتعارف، مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان