اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 8:32   |   کد مطلب: 22246
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی به پیروزیهای بزرگی دست یافته و ما موفق شدیم تاریخی و بزرگترین حرکت عاشورایی را اربعیم امسال در سطح جهان ایجاد کنیم .

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی دوشنبه در یادواره شهدای روستای زرامین سفلی نهاوند افزود: مبنای انقلاب اسلامی ما پیروی از رسالت پیامبر و خط امامان (ع) بود که برای اجرای ارزشهای الهی و معروف در برابر طاغوت ایستادگی کردند.
وی افزود: امام حسین (ع) با نثار خون خود چراغ پر نور هدایت را بنیاد گذاشت که امروز شهدای ما با پیروی از آن بزرگوار شهید شدند تا چراغ پر نور عاشورا نورانی تر شود.
وی اظهار کرد: امام حسین (ع) در برابر عملی که انجام داد گران قیمتی ترین جواب را از خدا گرفت و چراغ نورانی هدایت انسانها شد و مردم ما نیز که هر چه داشتند برای اسلام و انقلاب هزینه کردند و امروز به عنوان الگوی مسلمانان سایر کشورها قرار گرفته اند.
حاجی بابایی گفت: ما انقلاب کردیم و با وجود توطئه های دشمنان اعم از تحریمها و جنگ تحمیلی در برابر آمریکا ایستادگی نمودیم تا بتوانیم هدف مقدس حاکمیت قرآن و خط نورانی الهی در سطح جهان را پیاده سازیم و در برابر تفکرات یزیدی بایستیم.
نماینده مردم همدان تصریح کرد: مردم ایران این شهدای والا مقام را در دامن خودپرورش دادند و تا زمانی که در خط شهدا حرکت می کنند همانند شهید هستند و از اجر و مزد شهدا بهره مند می باشند.
وی گفت: اگر امروز می بینیم که میلیونها نفر در کشور عراق در مراسم اربعین شرکت نموده و این کشور احکام الهی را پیاده می کند و اگر می بینیم که در کشور سوریه تمام دنیا یک طرف ایستاده و ایران به همراه روسیه نیز یک طرف، این به برکت مجاهدت شهدا می باشد.
وی افزود: شهدای حرم که از پرافتخارترین شهدای امروز جهان به حساب می آیند از برکت خون شهدای ایران بوجود آمده اند و حتی شهدای ما در آمریکا ، اروپا ، سوریه و عراق نورافشانی می کنند و در آمریکا بزرگترین حرکتهای اسلامی و اهل بیتی در حال شکل گرفتن می باشد.
وی شکست ابهت پوشالی آمریکا را از برکات خون شهدا عنوان کرد و گفت: آمریکایی که تا 30 سال پیش ادعای برتری بر جهان را داشت امروز حتی از کنترل کشور خودش عاجز می باشد و برخی ایالتهای این کشور به دنبال استقلال از او می باشند که این مساله به برکت خون شهدا می باشد که توانسته اند ابهت آمریکا را بشکنند.
حاجی بابایی افزود: با وجود همه دشمنی استکبار جهانی، انقلاب با تمام قدرت به سوی اهداف خود حرکت می کند و توانسته توطئه های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کند .
وی تبعیت و اطاعت از رهبری را راس همه امور عنوان کرد و گفت: همه زیبایی هایی که ما در جنگ آفریدیم و انقلابی بودن و ایستادگی های ما به برکت پیروی از رهبری انقلاب بوده است.
حاجی بابایی گفت: رهبر انقلاب معنوی ترین و انقلابی ترین رهبر جهان است و همه مسلمانان کشورهای اسلامی از او تبعیت می کنند و لذا اگر رهبر معظم انقلاب قدرتمندانه ایستاده به برکت حضور مردم و تبعیت آنان است.
روستای زرامین سفلی از توابع بخش زرین دشت نهاوند در دوران دفاع مقدس 32 شهید را تقدیم انقلاب و اسلام نمودند که به عنوان روستای نمونه معرفی شده است .

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان