اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. آذر 1395 - 9:20   |   کد مطلب: 22405
15 آذرماه کنسرت بزرگ سالار عقیلی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، بعد از حدود دو سال وقفه در اجرای کنسرت‎های موسیقی سنتی در همدان بار دیگر پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین میزبان حضور گروهی از هنرمندان مطرح موسیقی کشور به خوانندگی سالار عقیلی خواهد بود.

در همین راستا تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بالاخره بعد از مدت‎ها پیگیری موفق به اخذ اجرای کنسرت گروه موسیقی قمر به سرپرستی نوید دهقان و به خوانندگی سالار عقیلی در تاریخ 15 آذرماه شدیم که امیدواریم با استقبال هنردوستان همراه باشد.

برجیان با تاکید بر اینکه این کنسرت توسط موسسه ترانه پرداز همایون برگزار می شود؛ گفت: این برنامه در دو سانس و در ساعت 18 و 21 روز دوشنبه 15 آذرماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا همدان اجرا می گردد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‎توانند به سایت www.tiwall.com مراجعه کرده و یا آن را از مراکزی چون دفتر تبلیغات اهورا در چهارراه پاستور، گالری هارمونی در طبقه اول پاساژ تماشا، فروشگاه کتاب شهر در خیابان پاستور، فروشگاه ایران موزیک در پاساژ بهار و یا مرکز فرهنگی هنری مهر در خیابان سیزده‌خانه تهیه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان