اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آذر 1395 - 22:38   |   کد مطلب: 22778
انعکاس شکست معارضان سوریه در حلب؛
خبر بد برای عربستان سعودی
"احمد صالح ابراهیم" دبیر حزب بعث در حلب اعلام کرد: حلب اینک از تروریسم آزاد شده است و طی ساعات آینده آزادسازی کامل آن نیز اعلام خواهد شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از جام نیوز، رسانه های سعودی امروز خبر بدی برای مقامات عربستانی در تیتر صفحه نخست خود منتشر کرده اند.

 
الشرق الاوسط رسانه وابسته به دربار آل سعود درباره شکست معارضان سوریه در تیتر صفحه نخست خود آورد: حلب شرقی اینک شاهد فضای پایان کار [معارضان سوریه] است.
 
الشرق الاوسط که ماشین تبلیغاتی فرامنطقه ای عربستان است، در ادامه نوشت: معارضان سوریه متحمل شکست سنگینی در شرق حلب شدند و تنها در 10 کیلومتر از این شهر با دیگر شهروندان به سر می برند و منتظر "خارج شدن" از این شهر هستند.
 
این روزنامه در ادامه افزود: معارضان سوریه اکثر مناطق حلب که در اختیار داشتند را به نظام مشق واگذار کرده اند و سقوط حلب در دست ارتش سوریه به مسئله قطعی تبدیل شده است.
 
خاطر نشان می شود که عربستان سعودی با هزینه کردن میلیاردها دلار برای معارضان سوریه طی 5 سال گذشته در حلب، در نهایت این شهر که قلب اقتصاد سوریه به شمار می رود، به آغوش نظام این کشور بازگشت.
 
آخرین خبرها از تحولات حلب حاکی از آن است که حدود ۹۸ درصد از شهر حلب آزاد شده است و اکنون چند محله‌ تا آزادسازی همه شهر باقی مانده است.
 
"احمد صالح ابراهیم" دبیر حزب بعث در حلب اعلام کرد: حلب اینک از تروریسم آزاد شده است و طی ساعات آینده آزادسازی کامل آن نیز اعلام خواهد شد.
 
احمد صالح ابراهیم در ادامه گفت: تنها مجموعه ای از تروریست ها در برخی محله ها باقی مانده اند که  در حال فرار به خارج از حلب هستند و طی ساعات آینده امنیت کامل در این شهر برقرار می‌شود.
 
در همین حال هم منابع خبری گزارش دادند که عملیات نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای آزادسازی محله‌های شرقی که به مدت چندین سال در اشغال گروه‌های تروریستی به سرکردگی باند تروریستی جبهه‌النصره قرار داشت، با فتح آخرین قلعه تکفیری‌ها به پایان رسید.
 
شمارش معکوس برای آزادی کامل این شهر آغاز شده و مردم پس از پنج سال گرفتاری در چنگال تروریست‌ها، به خیابان‌ها سرازیر شده و به جشن و شادی مشغول هستند.
 
مردم حلب با حضور گسترده در محلات و خیابان‌های جنوبی و شرقی شهر، با شلیک تیر هوایی مشغول برگزاری جشن هستند.
 
انتهای پیام/
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان