اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. آذر 1395 - 23:16   |   کد مطلب: 22969
نشریه واشنگتن‌پست یک برنامه افزودنی جدید برای گوگل کروم راه‌اندازی کرده که رئیس‌جمهور جدید آمریکا را برای پیام‌های توئیتری‌اش بازخواست می‌کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، بیش از یک ماه از پیروزی دونالد ترامپ در رقابت ریاست‌جمهوری آمریکا که کمپین آن بیشتر بر توئیتر تکیه داشت گذشته و اکنون واشنگتن‌پست یک ابزار جدید را ارائه کرده که ترامپ را مسئول مطالب خود در این شبکه اجتماعی می‌کند.

 این پلاگین جدید "متن واقعی دونالد" (RealDonaldContext) نام داشته و همه مطالب رئیس‌جمهور آمریکا در صفحه توئیترش را حقیقت‌یابی می‌کند.

سازندگان این افزونه در توضحات آن آورده‌اند: ابزارهای ارتباطی اصلی دونالد ترامپ با مردم عموما سایت توئیتر است. از آنجا که این پیام‌ها همیشه صحت نداشته یا اشتباهی طراحی شده‌اند، تیم راه‌حل واشنگتن پست برای اطمینان از ارائه دقیق‌ترین اطلاعات ممکن به عموم این افزونه را ساخته‌اند که متن بیشتری به پیام‌های توئیتری ترامپ افزوده یا اصلاحاتی روی آن انجام می‌دهد.

افزونه جدید واشنگتن‌پست برای گوگل کروم ممکن است نشانه‌ای از افزایش بررسی‌های موشکافانه رسانه‌ای بر روی پیام‌های توئیتری ترامپ باشد که اکثرا به شدت عاطفی، اغراق آمیز و یا کاملا نادرست هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان