اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1395 - 7:35   |   کد مطلب: 23070
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه جلسه هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اخیرا با حضور رییس مجلس برگزار شده است گفت: تلاش مجلس برای بازگرداندن پولهای فرهنگیان ادامه دارد.

به گزارش صبح الوند،  امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار اعتمادآنلاین از جلسه هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با رییس مجلس خبرداد و گفت: در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی دو برنامه در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان داریم. اولین قدم شکل گیری هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان است و به همین خاطر با آقای لاریجانی در این خصوص جلسه داریم تا اعضای هیات تحقیق و تفحص با قدرت کار را آغاز کنند.

 

وی ادامه داد: در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی تمام قدرت ما این است که تمامی پولهای رفته را برگردانیم. تمام توان ما این است که فشار بیاوریم تا پولهایی را که  افراد ذی نفوذ از جمله آن 10 نفری که از 500 هزار میلیارد تا 1200 میلیارد را با مدیریت غیر مستقیم بردند؛ را برگردانیم و دستگاه نظارتی با مجری و خاطی و اختلاسگر برخورد لازم را انجام دهد.

 

وی تاکید کرد: در صدد هستیم که این تخلفات به مرور زمان فراموش نشود و می خواهیم پول را برگردانیم. دستگاه قضا و دستگاههای نظارتی هم باید در این خصوص برخوردهای حقوقی داشته باشند.

 

خجسته همچنین در خصوص پرونده بانک دی، اظهارداشت: این پرونده روند خوبی را طی می کند و افرادی بازداشت شده اند حکم جلب بعضی از افراد صادر شد و برخی نیز در بازداشت به سر می برند. دادستان تهران و سازمان بازرسی نیز ورود خوبی در این پرونده داشته اند. دادستانی قاضی ویژه برای این پرونده گذاشته و پرونده بانک دی در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان