اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. دى 1395 - 14:35   |   کد مطلب: 23141
فرمانده سپاه ناحیه همدان:
حرف آخر را در فتنه 88 مردم زدند
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش مهم مردم در مقابله با فتنه و شکست آن گفت: در فتنه 88 مردم حرف آخر را زدند و توانستند فتنه انگلیسی آمریکایی را با خلق حماسه 9دی در هم بکوبند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ حسن برزگر  با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام الله 9دی اظهار داشت: 9دی نیت فتنه گران را اشکار کرد.

 

وی هدف دشمنان از فتنه سال 88 را براندازی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اهداف مهم دشمنان نفوذ در ارکان نظام بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: امروز نیز خطر نفوذ با توجه به نفوذ استکبار در منطقه خاورمیانه همچنان وجود دارد بنابراین باید هوشیار باشیم.

 

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 هشت ماه طول کشید، ابراز داشت: علت آن، این بود که سران فتنه از مسئولین رده بالای کشور بودند و خود عامل فتنه 88 بودند.

 

برزگر با اشاره به نقش مهم مردم در مقابله با فتنه و شکست آن گفت: در فتنه 88 مردم حرف آخر را زدند و توانستند فتنه انگلیسی آمریکایی را با خلق حماسه 9دی در هم بکوبند.

 

وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند بنابراین برای جلوگیری از فتنه باید بصیرت و آگاهی ملت در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی افزایش یابد.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش موثر بسیج در آگاهی‌بخشی به جامعه گفت: بسیج در واقع اصلی‌ترین ابزاری بود که توانست از پیروزی فتنه و اینکه عناصر فتنه به وسیله اربابان خود و برخی مسئولین بی بصیرت وارد مرکز تصمیم گیری شوند، جلوگیری کند.

 

وی با بیان اینکه در 9دی دشمنان دریافتند که حرف اصلی را ملت بصیر ایران می‌زنند نه عده‌ای خواص بی‌بصیرت افزود: پیام این حماسه برای دوستان نیز این بود که انقلاب از پشتوانه مردمی برخوردار است و دشمنان دل به بعضی از مسئولین بی‌بصیرت نبندند.

 

برزگر خاطرنشان کرد: تا زمانی که این ملت با بصیرت و این بسیجیان هستند این انقلاب تا انقلاب امام زمان(عج) ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان