اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1395 - 12:26   |   کد مطلب: 23158
رئیس شورای بسیج رسانه همدان گفت: انتظار مردم از مسئولان این است که انها همواره نگاهشان به چراغ نور افشان انقلاب باشد و رفتارهای خود را با مطالبات رهبر معظم انقلاب تطبیق دهند.

به گزارش صبح الوند، محمد کاظم حجازی در گفتگو با خبرنگار صبح الوند به مناسبت حماسه 9 دی با بیان این که حضور مردم در همه صحنه ها، بروز باورهایشان است، اظهار داشت: مسئولان باید در خصوص حضور همیشگی و به موقع مردم ولایت مدار الگو بگیرندکه با وجود مسائل و مشکلات مختلف ، همراهی و همدلی آنان از آرمان های انقلاب ذره ای تقلیل نمی یابد.

وی افزود: مردم ما همین انتظار را از مسئولان دارند که وقتی در تنگناهای  مختلف سیاسی قرار می گیرند ، نگاهشان به چراغ نور افشان انقلاب باشد و رفتارهای خود را با مطالبات مقام معظم رهبری تطبیق دهند.

رئیس شورای بسیج رسانه همدان تصریح کرد: مسئولان ما زمانی در میان مردم مقبولیت خواهند داشت که در این جهت و رفتار بتوانند رفتاری منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری داشته باشند.

حجازی در ادامه با اشاره به حضور همیشگی مردم همدان در عرصه های گوناگون  اظهار داشت: مردم همدان در طول این دهه های انقلاب اسلامی، پیشگامی خودشان را به طور مکرر به اثبات رساندند.

وی افزود: در زمانی که امام بزرگوار قصد ورود به کشور را داشتند اولین مجموعه ای که اعلام ۀمادگی کرد از همدان بودند.و همچنین در دوران دفاع مقدس و قضایای کردستان و دیگر مباحث سیاسی مختلف که شاهد بودیم، این پیشگامی مردم زبانزد عام و خاص است.

رئیس شورای بسیج رسانه همدان گفت : در واقعه 9 دی هم به این شکل بود که مردم فهیم همدان با توجه به آگاهی های لازمی که داشتند همراهی خود را با مطالبات مقام معظم رهبری نشان دادند.

حجازی افزود:خوبی مردم ما در این امر است که فارغ از مسائل شخصی و اجتماعی که مبتلا به زندگی آنان باشد ، در مسائل کلان نظام که به باورهای آنان به انقلاب اسلامی مربوط می شود، تمام قد ورود پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: شما در مقاطعی که مقام رهبری از مردم دعوت داشتند ، همین رفتار را در همه و با حضور اقشار و طیف های مختلف سیاسی شاهد بودید.

حجازی گفت: لذا باید گفت 9 دی ماه امسال نیز متفاوت از این مسئله نیست و مردم با حضور خود این را بارها به اثبات رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان