اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. دى 1395 - 13:00   |   کد مطلب: 23159
معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) اظهار کرد: فتنه 88 هیچ وقت از پیشانی سران فتنه پاک نخواهد شد و مردم این فتنه را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش صبح الوند، سردار سالار آبنوش  در مراسم تجمع مردم همدان به مناسبت حماسه نهم دی ماه ، با اشاره به وعده خداوند که اگر تقوا داشته باشید قدرت تشخیص به تو می‌دهد گفت: روز نه دی یک وعده الهی است و روزی بود که بصیرت مردم تجلی پیدا کرد و مردم تقواپیشه کردند و خداوند قدرت تشخیص حق از باطل را به آنان داد.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به این‌که تقوا مختص یک عده نام و  نشان‌دار نیست اظهار کرد: در حماسه نه دی تعداد اندکی  از افرادی که دارای نام ونشان بودند غافل بودند و هنوز هم غافل هستند  اما توده مردم به‌شرط تقوایی که داشتند خداوند به آن‌ها قدرت تشخیص داد و در میدان حضور پیدا کردند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبری که رودخانه خروشان و زلال آمد و در مسیرش همه را پاک کرد گفت: آن‌هایی که مردد بودند آن‌هایی که در تشخیص دچار تردید بودند آمدند و به خیل مؤمنین پیوستند لذا ما در این ایام 8 ماه فتنه با افرادی درگیر بودیم که در نه دی فریاد مرگ بر آمریکا را از زبانشان شنیدیم.

 

سردار ابنوش با اشاره وجود سردار همدانی در ایام فتنه گفت: این فرد با تأسی از شهدا در فتنه 88 که دشمنان لحظه‌به‌لحظه برای براندازی نظام برنامه‌ریزی می‌کردند این  مرد الهی با یک موتور تهران را هدایت می‌کرد .

 

وی با اشاره به درخواست شهید همدانی مبنی بر گذاشتن اسم انصارالحسین(ع) بر روی لشگر سپاه همدان گفت: هدف وی از گذاشتن این اسم این بود که بگوید اگر در زمان امام حسین (ع) نبودیم الآن دیگر هستیم و در فتنه 88 که همه فکر کرده بودند کار تمام‌شده است امام حسین به کمک ما آمد.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  به بیان خاطره‌ای که نفوذ آشکار انگلیسی‌ها در فتنه 88 را نشان می‌داد گفت: در یکی از عملیات‌ها تیمی را گرفتیم که مستقیم داشتند از انگلیس دستور می‌گرفتند  و حتی بعد از دستگیری آنان همچنان از انگلیس دستورات می‌آمد و این‌ها همه مستند موجود است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان هرروز در حال برنامه‌ریزی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: این‌ها در همه برنامه‌هایشان شکست خوردند و همچنان حیران هستند و این به دلیل آن است که هنوز دست خدا و نقش امام حسین (ع) در انقلاب اسلامی را درک نکردند.

 

سردار آبنوش در پاسخ به سؤال عده‌ای که با مدعی روشن‌فکر بودن می‌گویند دیگر 9 دی بس است گفت: می‌خواهم جواب آن‌ها را بدهم من در یک جلسه‌ای بودم که درآن آقای مهاجرانی به سردار همدانی گفت دیگر یادواره شهدا بس است سبب کینه بین ما و مردم عراق نشوید و شهید بزرگوار در پاسخ به آن‌ها گفت ما این یادواره هارا برگزار نمی‌کنیم بلکه آحاد مردم برگزار می‌کنند.

 

 

وی با اشاره به تیتر امروز روزنامه‌های کشور در خصوص حماسه نه دی گفت:امروز 9 دی است تیتر روزنامه‌ها های چاپ‌شده را ببنید تشخیص بدهید کی ها با شما هستند و چه افرادی با شما نیستند صاحبان این روزنامه ها که امروز اشاره‌ای به این حماسه نکردند مدعی‌اند که دیگر بس است سؤال می‌کنم سران شما فتنه طلب‌ها از کدام برائت جستند که ما فراموش کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)  تأکید کرد: چقدر بی‌حیا هستید چرا فکر می‌کنید ما فراموش کردیم چرا در روزی که رئیس رژیم صهیونیستی  شمارا از یاران خود دانست اعلام جدایی نکردید.

 

وی به بیان داستان شتر سرخ‌موی پرداخت و اظهار کرد: هر وقت لکه ننگ شتر سرخ‌موی از سران فتنه ان موقع باگذشت 1400 سال پاک شد لکه ننگ این فتنه هم از پیشانی شما پاک خواهد شد.

 

سردار ابنوش تأکید کرد: این فتنه بر پیشانی شما تا ابد خواهد ماند، امام بزرگوار گفتند آمریکا شیطان بزرگ است و شما گفتید آمریکا بزرگ است چطور این را فراموش کنیم و این مردم بصیر این‌ها را فراموش نمی‌کنند.

 

وی در پایان از دکتر ظریف بابت اعترافشان تشکر کرد و گفت : اعتراف ایشان مشت محکمی بر‌دهان کسانی بود که می‌گفتند رهبری در قضیه کل برجام دخالت داشته است و وی را مقصر می‌دانستند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان