اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. دى 1395 - 21:17   |   کد مطلب: 23203
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور از نهایی شدن وضعیت حسابرسی سال 1393 شرکت پدیده شاندیز و هشت شرکت زیر مجموعه آن خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست افزود: این اقدام بسیار ارزشمند که با همراهی وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان حسابرسی کشور و پس از گذشت بیش از یک سال پیگیری به نتیجه رسیده است، در فرآیند تصمیم گیری های آینده شرکت نقش مهمی خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده نسخه ای از پیش نویس گزارش مورد اشاره که در ابتدا توسط سازمان حسابرسی کشور و با ارایه عدم اظهار نظر تهیه و ارایه شده بود، در تاریخ دوم آذرماه سال جاری به منظور رفع ابهامات و اشکالات در اختیار شرکت پدیده شاندیز قرار گرفت.

 

رییس کارگروه ویژه پیگیری مسایل مربوط به شرکت پدیده شاندیز یادآور شد: با برگزاری جلسات مورد نظر بین نمایندگان شرکت پدیده شاندیز و سازمان حسابرسی کشور، دلایل مورد نظر شرکت برای رفع محدودیت ها، ابهامات و ایرادات سازمان حسابرسی تنظیم شد و هفته گذشته در اختیار آن سازمان قرار گرفت.

 

دین پرست تصریح کرد: سازمان حسابرسی کشور روز چهارشنبه هشتم دی ماه، پیش نویس نهایی حسابرسی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و هشت شرکت تابعه آن را در اختیار وزارت کشور قرار داد.

 

وی همچنین گفت: پیش نویس گزارش حسابرسی سال 1394 مربوط به عملکرد شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت های تابعه آن نیز از طریق شرکت حسابرسی منتخب تنظیم و از هفته قبل آماده ارایه بوده است، از آنجایی که انتشار آن گزارش مستلزم نهایی شدن گزارش حسابرسی سال 1393 بوده، لذا گزارش نهایی سازمان حسابرسی برای سال 1393، طی روز جاری در اختیار شرکت پدیده شاندیز قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: مسوولین آن شرکت نیز متعهد شدند، پیش نویس گزارش حسابرسی سال 1394 شرکت را نیز حداکثر تا روز چهارشنبه پانزدهم دی ماه جاری، برای نهایی کردن گزارش، در اختیار سازمان حسابرسی کشور قرار دهند. بدین ترتیب پرونده حسابرسی شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز و شرکت های تابعه آن تا پایان دی ماه جاری به سرانجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان