اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. دى 1395 - 20:31   |   کد مطلب: 23371
مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه تعطیلی برخی از فعالیت های هسته ای در این مدت ما را بسیار ناراحت کرد گفت: امیدواریم با درایت رهبری دوباره همه چیز جای خودش برگردد.

به گزارش صبح الوند، صدیقه سالاریان در حاشیه پنجمین سالگرد شهادت شهید احمدی روشن در گفتگو با صبح الوند، وداع از شهید را بسیار سخت دانست و گفت: بعد از گذشت چند سال هنوز تحمل داغ مصطفی برایم سخت و غیر قابل تحمل است.

 

مادر شهید احمدی روشن در خصوص تعطیل کردن برخی فعالیت های هسته ای دراین مدت گفت:  مسلما دراین مدت ما بسیار ناراحت بودیم  چرا که  وقتی که برای به دست آوردن یک چیز هزینه خیلی سنگینی پرداخت میکنی نمیتوانی ببینی که در انتها دارند از بین میبرند ولی امیدواریم بادرایت مقام معظم رهبری دوباره همه چیز سر جای خودش برگردد.

 

وی در ادامه  به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و گفت: مصطفی با اینکه سن بسیار کمی داشت و از جنگ هیچ تجربه ای نداشت اما همیشه در تصمیم گیری های خود به یاد زحمت و رشادت های شهدا می افتاد و می گفت میدانم این جایگاهی که هم اکنون داریم با چه زحمتی به دست آمده است.

 

مادر شهید احمدی روشن با بیان اینکه مصطفی یک جوان کاملا انقلابی بود گفت: مصطفی چه در زمانی که در همدان در مدرسه ابن سینا بود و چه در زمانی که در دانشگاه صنعتی شریف تحصیل می کرد از بسیجیان فعال بود.

 

سالاریان اظهار کرد: مصطفی همیشه گوش به فرمان رهبری بود و یکی از دلایل انتخاب کار در سایت نطنز وجود اهمیت این مکان برای رهبر بود.

 

وی با بیان اینکه مصطفی علاقه ای زیادی به نهج البلاغه داشت گفت: مصطفی با الگو قراردادن ائمه در زندگی خود به قدری خوش خلق بود که با  وجود اینکه کمتر در خانه حاضر میشد اما به قدری رفتارش خوب بود که همه دلتنگی ها را برطرف می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان