اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. دى 1395 - 23:43   |   کد مطلب: 23449
پول ندارند، رضایتنامه هم نمی دهند
بازی باخت باخت در باشگاه استقلال !
سیاست های عجیب سرمربی استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان این تیم را که قصد جدایی دارند با دردسر مواجه کرده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ورزش سه، بعد از پایان بازی استقلال برابر سپاهان و پایان نیم فصل اول لیگ برتر بختیار رحمانی، امین حاج محمدی، میثم مجیدی و فرشید باقری بازیکنانی بودند که رسما اعلام کردند دیگر تمایلی برای ماندن در جمع آبی پوشان ندارند و می خواهند جدا شوند.

 

البته از همان ابتدا هم معلوم بود که علیرضا منصوریان تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکنان ندارد اما سیاست عجیب او در اعلام لیست خروجی آینده حرفه ای آنها را حسابی به خطر انداخته است. در حال حاضر هفته شانزدهم لیگ برتر به پایان رسیده و اکثر تیم های نقاط ضعف خود را با خرید بازیکنان مورد نظر پر کرده اند و طبیعی است که در این شرایط بازیکنانی که از استقلال جدا خواهند شد با مشکلات بزرگی روبه رو می شوند. شاید به همین دلیل هم باشد که اکثر بازیکنان لیست خروجی استقلال امروز با دلخوری به باشگاه آمدند و اعلام کردند حالا که کار به اینجا رسیده و ممکن است در نیم فصل دوم بدون تیم بمانند تا تمام مبلغ قراردادشان را نگیرند حاضر نمی شوند قرارداد خود را فسخ کنند.

 

دردسر بزرگ بازیکنان
بازیکنانی که به آنها اعلام شده دیگر جایی در لیست استقلال ندارند، امروز با یک دردسر بزرگ روبه رو هستند و آن هم این است که حالا دیگر اکثر پیشنهادات خود را از دست رفته می بینند و کار سختی برای انتخاب تیم بعدی خود دارند.

 

*میثم مجیدی بازیکنی بود که در ابتدای فصل نقل و انتقالات چند پیشنهاد رسمی داشت اما حالا تیم هایی که قصد داشتند او را جذب کنند در پست او بازیکن گرفته اند و این بازیکن ممکن است مجبور شود یک نیم فصل بیرون بنشیند.

 

*امین حاج محمدی هم شرایطی شبیه به مجیدی دارد و او هم دیگر پیشنهاد جدی ای از تیم های لیگ برتری ندارد و به همین دلیل هم رسما اعلام کرده که از استقلال نمی رود و در این تیم می ماند.

 

*مدیربرنامه فرشید باقری امروز اعلام کرده تنها در شرایطی حاضر می شود او از استقلال جدا شود که باشگاه امروز رضایتنامه اش را بدهد و در غیر اینصورت بازیکن استقلال است، در این تیم می ماند و حتی اگر سکونشین باشد باشگاه باید تمام پول او را پرداخت کند.

 

ضررمالی به استقلال
شاید اگر منصوریان راضی می شد بازیکنان جدایی طلب این تیم هفته گذشته جدا شوند امروز همان آنها تیم هایی جدیدشان را انتخاب کرده بودند و هم لازم نبود استقلال پول باقی مانده قرارداد آنها را پرداخت کند.

 

در حال حاضر در صورتی که استقلال بخواهد بازیکن جذب کند باید لیست نیم فصل اول خود را خالی کند و بازیکنان جدایی طلب استقلال تنها در شرایطی قرار است قرارداد خود را فسخ کنند که باشگاه تمام مبلغ قرارداد آنها را پرداخت کند که طبیعی است در این شرایط این موضوع عملی نیست.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان