اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. بهمن 1395 - 0:09   |   کد مطلب: 23723
مسوول ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید استان همدان از برگزاری پویش ملی با عنوان «چله انقلاب» در همدان خبر داد و گفت: از دو چهره شاخص استان همدان آیت‌الله محمدی و پروفسور زلفی‌گل تجلیل می‌شود.
برگزاری ویژه‌برنامه «چله انقلاب» در همدان

به گزارش صبح الوند، مجتبی هوشمندی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌‌الله دهه فجر اظهار کرد: پویش ملی با عنوان «چله انقلاب» یکی از ویژه‌ برنامه‌های این ایام است که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: جنگ شادی با موضوع آینده‌سازان انقلاب ویژه (دانش‌آموزان) سیزدهم بهمن ماه ساعت 10 صبح در سالن انصار سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می‌شود.

 

مسوول ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید استان همدان ادامه داد: نشست تخصصی با موضوع «انقلاب و چالش‌های روبه‌رو» با سخنرانی سردار کوثری 14 بهمن ماه در سالن کانون بسیج و تجلیل چهره‌های شاخص استان آیت‌الله محمدی و پروفسور زلفی‌گل برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: پویش ملی با عنوان چله انقلاب با سخنرانی سردار کوثری 14 بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین‌(ع) واقع در فلکه پاسداران پیش‌بینی شده است.

 

هوشمندی ادامه داد: امروز در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب کبیر اسلامی با وجود تمام توطئه‌های داخلی و خارجی، فشارهای سیاسی، اقتصادی، نظامی، و فرهنگی و جنگ بی‌سابقه در حوزه‌های نرم با ترفندهایی مثل بزک رژیم منحوس پهلوی و نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری به یمن تجربه‌آموزی از وقایع جاری در تعاملات بین‌المللی و مشاهده وضعیت کشورهای مشابه جمهوری اسلامی، موج جدیدی در میان جوانان ایران اسلامی در راستای پی بردن به حقانیت آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و به رهبری مقام معظم رهبری شکل گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و ایادی منطقه‌ای و داخلی آن پیش از همیشه تاریخ انقلاب، در برابر نگاه عموم مردم مسلمان ایران مورد نفرت و برائت قرار گرفته‌اند.

 

مسوول ستاد مردمی جشن‌های زیر سایه خورشید استان همدان اضافه کرد: واکاوی مشکلات و نقاط ضعف در کنار ظرفیت‌ها و نقاط قوت و بررسی تهدیدات داخلی و خارجی در کنار فرصت‌های بی‌نظیر ملی و بین‌المللی از مهمترین ضرورت‌ها در زمان حاضر است.

 

وی با بیان اینکه سلسله‌نشست‌های عمومی و تخصصی «چله انقلاب» مجموعه‌ای از رویدادها و برنامه‌های ترکیبی ویژه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: این نشست‌ها با هدف معرفی اهداف و دستاوردهای آن واقعه عظیم در سراسر کشور و در شهرهای منتخب از 8 دی تا پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان