اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. بهمن 1395 - 17:43   |   کد مطلب: 23762
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری بیست و یکمین مراسم جایزه ادبی استان همدان خبر داد و گفت: این مراسم 18 بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، مجید فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری بیست و یکمین مراسم جایزه ادبی استان همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم 18 بهمن ماه در تویسرکان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به آثاری که به دبیرخانه جشنواره رسیده است، تصریح کرد: 196 اثر در بخش شعر قبل از نیما، 321 اثر در بخش شعر بعد از نیما، 118 اثر در بخش داستان، 78 اثر در بخش داستانک و 17 اثر در بخش کتاب به دبیرخانه ارسال شده است.

 

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: در روز جشنواره جایزه ادبی کارگاه شعر و داستان برگزار شده و عصر آن روز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

 

وی تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی شاعران و نویسندگان و برگزاری نشست ادبی با موضوع و محوریت امام(ره) و انقلاب اسلامی در کبودراهنگ برگزار می‌شود.

 

فروتن یادآور شد: برگزاری مراسم تجلیل از هنرمندان، شعرا و نویسندگان متولدین سال 57 شهرستان و شخصیت انقلابی شهرستان همچنین شرکت فعال اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان در راهپیمایی و نماز جمعه 22 بهمن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان