اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. بهمن 1395 - 23:45   |   کد مطلب: 23774
محمد اکبری فرهنگی و بسیجی هشت سال دفاع مقدس در کامنتی به وکیل ملت گزارشی از وضعیت موسسه میزان و قول های مسئولان در این خصوص را یادآوری کرد.امید است با درج این مطلب مسئولان محترم قدمی در جهت سرمایه از دست رفته این عزیزان بردارند.

به گزارش صبح الوند به نقل از وکیل ملت، لازمه مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی جامعه «شفافیت اطلاعات» است. اگر مردم ببینند که آنچه به حقوق مردم مربوط می‌شود بدون ابهام و پرده‌پوشی به اطلاع آنها می‌رسد، با اعتماد و دلگرمی بیشتر، برای پیشرفت کشور و حمایت از نظام تلاش می‌کنند. اگر در موردی خیانت به بیت‌المال صورت گرفته است، باید به سوالات مردم پاسخ داده شود.

 

                                                                                                      دکتر روحانی ریاست محترم جمهور

 

 

 

جناب آقای  رسولیان   مدیر کل محترم  دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

 

چرا علیرغم اعلام از تریبون های رسمی ناظر بر تعیین تکلیف و انجام آخرین مرحله پرداخت ها در مهرماه جاری، باز هم این امر محقق نگردید؟ فعلا هم آخرین وعده و قول مسوولان پایان اسفند ماه 95 است که امیدواریم پایانی باشد بر وعده ها و مرهمی بر دل سپرده گذاران زجردیده میزان.

 

لطفا پاسخ دهید:

 

آیا ستاد تدبیر استان بر قول ها و تاکیدات موکد خود مبنی بر عدم تضییع حقوق  و استیفای کامل حق سپرده گذاران (پرداخت اصل + سود سپرده برابر با اعلام بانک صادرات در آبان ماه 94 + جبران خسارات و صدمات روحی ) پایبند است؟ (مستندات نامه به پیوست)

 

بمنه و کرمه

 

محمد اکبری – فرهنگی  و بسیجی هشت سال دفاع مقدس

 

 

 

جهت یادآوری

 

مهرماه 1395 :

 

استاندار محترم در برنامه زنده  تلویزیونی : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و توافقی که با بانک صادرات انجام شده است به زودی خبر شروع مرحله نهایی پرداخت ها و تسویه حساب با تمام سپرده گذاران را اعلام خواهیم کرد .

 

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس: ۸۵ درصد کل وام‌ها و بدهی‌های «میزان» به ۱۲ نفر تعلق دارد.

 

12/11/95 : مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس :

 

حادثه میزان و پدیده شاندیز کمتر از پلاسکو نبود و آسیب های اجتماعی وارده به خانواده های درگیر این دو پرونده در تاریخ کشور بی سابقه است.خانواده‌های بسیاری در حاشیه این دو حادثه آرام و بی‌سروصدا از هم پاشیدند و دولت تدبیر و امید، مجلس و قوه قضاییه باید زیان این خانواده‌ها را جبران کنند.

 

روزنامه خراسان شماره 19459 تاریخ 9/11/95:

 

حجت الاسلام بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات :

 

بانک صادرات  به  دلیل تاخیر درپرداخت  سپرده های موسسه منحله  میزان تخلف کرده است مدل واگذاری میزان به صادرات مشابه واگذاری ثامن الحجج(ع)به پارسیان به شکل پذیرش کارگزاری نیست و عملا میزان با تمام دارایی ها و بدهی هایش در بانک صادرات ادغام شده و این بانک وظیفه دارد به تمام سپرده گذاران میزان پاسخ دهد. بنده  نامه ای را به آقای سیف نشان دادم که ذیل آن امضای دو تن از مدیران بانک مرکزی وجود داشت و خطاب به مدیریت موسسه میزان اجازه داده بود تا شعبه ای را در بولوار میرداماد تهران یعنی جایی جلوی برج بانک مرکزی تاسیس نماید .یعنی بانک مرکزی هیچ گاه نمی تواند بگوید از وجود و فعالیت چنین موسسه ای که حتی در تابلوهای خود نوشته بود «تحت نظارت بانک مرکزی »بی اطلاع است. بانک صادرات حداقل می توانست به سپرده گذاران دفترچه حسابی بدهد تا بتوانند از سود سپرده های خود بهره مند شوند.

 

روزنامه خراسان شماره 19444 تاریخ  20/10/95 : تسویه همه حساب‌های میزان تا قبل از بهار 96

 

مقصودی  :

 

از طریق عرفانی معاون بانک صادرات  مطلع شدم مقرر است تا همه حسابهای باقیمانده موسسه منحل شده میزان به صورت مرحله ای یا دفعی تا پیش از فرارسیدن بهار 96 (نوروز 1396) تعیین تکلیف شود.

 

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری:

 

کلیه امور مربوط به کارشناسی اموال میزان طی ماه گذشته نهایی و مراتب به بانک صادرات اعلام شد

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان