اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. بهمن 1395 - 23:44   |   کد مطلب: 23812
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی کشور در همدان:
کارفرمایان به توسعه کارآفرینی بر پایه اقتصاد مقاومتی شتاب دهند
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی کشور گفت: توسعه کارآفرینی بر پایه اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین وظایف کارفرمایان و دست‌اندرکاران عرصه اشتغال و تولید است که باید شتاب بیشتری بگیرد.
رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی کشور در همدان:

به گزارش صبح الوند  به نقل از تسنیم ، محمدرضا سپهری عصر امروز در جشن بزرگ جامعه کار و تولید استان همدان اظهار داشت: نخستین عامل پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند که با احیاء ارزش‌های اسلامی و فرامین الهی و رهبری امام(ره) توانستند انقلاب اسلامی را شکل دهند.

 

وی افزود: جامعه تولیدی کشور عقبه‌های سختی را پشت سر گذاشتند و مردم با تکیه بر اتحاد، تفکر اسلامی و پیروی از ولایت فقیه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را سرکوب کردند.

 

رئیس موسسه کار و تأمین اجتماعی کشور با بیان اینکه توسعه کارآفرینی بر پایه اقتصاد مقاومتی وظیفه همه دست‌اندرکاران عرصه کار و تولید است، تصریح کرد: در صورتی که بخواهیم در این شرایط حساس برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم باید نسبت به خرید کالای ایرانی اهتمام داشته باشیم و با قاچاق کالا مقابله کنیم.

 

سپهری توسعه کارآفرینی را تنها را برون‌رفت از بیکاری دانست و گفت: وزارت کار برای بهبود معیشت کارگران، تقویت روابط کار و صیانت از نیروی کار برنامه ویژه‌ای دارد تا شاهد اشتغال، تولید و صادرات بیشتر باشیم. کشور را باید بر پایه اقتصاد مقاومتی استوار کنیم که برای تحقق این هدف نیازمند تلاش جامعه کارفرمایی و کارگری هستیم و دولت نیز برنامه‌های خود را دنبال می‌کند.

 

به گزارش تسنیم، در جشن بزرگ جامعه کار و تولید، از خانواده شهید حیدر گوران از شهدای آتش‌نشان همدان تقدیر به عمل آمد و همچنین کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی معرفی و تجلیل شدند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان