اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. بهمن 1395 - 10:09   |   کد مطلب: 23831
به همت واحد فیلم سازی حوزه هنری همدان کارگاه دو روزه عکاسی و تصویربرداری با حضور مرتضی پور صمدی عکاس، مدير فیلمبرداري و از فعالان سینمای مستند و عکاسی مردم نگار ایران، برگزار گردید.
مرتضی پور صمدی

به گزارش صبح الوند به نقل از نافع ، به همت واحد فیلم سازی حوزه هنری همدان کارگاه دو روزه عکاسی و تصویربرداری با حضور مرتضی پور صمدی از هنرمندان برجسته کشور برگزار گردید.

 

جلسه اول کارگاه در روز سه شنبه 18 بهمن ماه به نقد و بررسی عکس های عکاسان همدانی پرداخته شد و در روز چهارشنبه به حوزه تصویر برداری اختصاص یافت.

 

کادربندی در عکس و سینما، نور و نورپردازی، نقش و جایگاه تصویربردار، معرفی دوربین ها، دستیاران تصویربردار، انواع لنز و ویژگی ها، گونه های سینمایی و گونه های تصویربرداری، چالش های تصویربرداری فیلم مستند، چگونگی تصویربرداری انواع نماها ثابت، حرکتی و غیره، تصویربرداری در انواع حالت های آب و هوایی و بسیار موضوعات مورد بحث در این کارگاه بود.

 

نمایشگاهی از آثار این هنرمند از تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه در حوزه هنری همدان برای بازدید علاقه مندان دایر میباشد.

 

لازم به ذکر است مرتضی پور صمدی زادگاهش همدان بوده است و تا پایان دوران متوسطه در این شهر زندگی کرده سپس برای ادامه تحصیل در رشته فیلمبرداری در مدرسه عالی رادیو و تلویزیون به تهران رفته است.

انتهاي پيام

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان