اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. بهمن 1395 - 9:15   |   کد مطلب: 23865
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه، توجه جدی به حوزه ورزش و جوانان داریم.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه در نشست وزیر ورزش و جوانان با روسای هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در امور جوانان استان همدان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق نهایت تلاش را کرده ایم تا وضعیت ورزش شرایط بهتر را باشد.

 

وی بیان کرد: توقع داریم ورزش کشور در تمامی رشته های گوناگون قدم های موثر بردارد و بر این اساس توجه جدی به این حوزه در کنار امور جوانان داریم.

 

حاجی بابایی افزود: با توجه جدی صورت گرفته سال آینده وضعیت استثنایی را در ورزش کشور شاهد خواهیم بود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امور جوانان نیز بسیار حایز اهمیت است و باید مورد توجه و مشارکت در تصمیم گیری و اجرا توسط همه نیروهای خدمتگذار کشور باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان همدان همواره در ورزش کشور افتخارآفرین بوده است، گفت: استان همدان موقعیت ویژه ای دارد و در دهه های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

 

وی با اشاره به حضور موفقیت آمیز ملی پوشان استان همدان در میادین مهم بین المللی گفت: ورزش همدان با برخورداری از زیرساخت های بالقوه زمینه پیشرفت های قابل توجه در رشته های مختلف را فراهم داشته است.

 

وی زیرساخت های ورزش همدان را مستعد برگزاری رویدادهای مهم بین المللی دانست و از وزیر ورزش و جوانان خواست تا توجه جدی به این ظرفیت ایجاد شده داشته باشد.

وی با مخالفت نسبت به خروج تیم فوتبال پاس از همدان گفت: باید پاس و همه تیم های ورزشی را در استان نگه داریم و در بهبودی شرایط آنها کمک کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: به هر حال بودجه جاری ورزش همدان در یک دهه گذشته مطابق با نیازها نبوده است و نیاز به توجه جدی دارد.

 

وزیر ورزش و جوانان کشور به عنوان نماینده دولت به همراه معاونان این وزارتخانه سفر یکروزه به استان همدان داشتند.

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان