اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 17:39   |   کد مطلب: 23876
مدیرعامل باشگاه هنرمندان همدان گفت: با مشارکت بخش خصوصی مسابقات جام جهانی فوتبال تیم ملی هنرمندان با شرکت ۱۰ تیم خارجی به میزبانی همدان در سالن ۶ هزار نفری انقلاب این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، حسن رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه جام‌جهانی فوتبال 7 نفره هنرمندان جهان همزمان با شهرآورد دو تیم بزرگ پایتخت یعنی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه 6 هزارنفری انقلاب همدان برگزار و مسابقات شروع می‌شود.

 

 

 

وی گفت: در حالی‌ که قرار بود به دلیل عدم تأمین هزینه‌های این مسابقات از سوی همدان مقرر شد که میزبانی جام جهانی فوتبال هنرمندان به جزیره کیش واگذار شود که با تلاش رستمی‌کیا مدیرعامل کبودرآهنگی شرکت دیاکو کیا سازه، هزینه میزبانی این مسابقات از سوی وی تقبل شد تا شهر همدان در 24 بهمن شاهد میزبان یک رویداد مهم فرهنگی ورزشی بزرگ جهانی با حضور 10 کشور باشد.

 

 

وی افزود: برای برگزاری این دوره از مسابقات به‌ جز بخش خصوصی الهی‌تبار و نادری‌فر معاونان استاندار همدان، صوفی عضو هیئت‌ مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، شیروانی مالک هتل باباطاهر همدان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان برای واگذاری این میزبانی به همدان تلاش‌های زیادی کردند.

 

 

رمضانی بیان کرد: تنها بازیکن هنرمند همدانی حاضر در این دوره از مسابقات پوریا خسروی گوینده خبر استان است که اصالتی نهاوندی و سابقه بازی و عضویت در تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان، جوانان، دانشجویان کشور، امیدهای نفت تهران و پاس و بازیکن فعلی تیم هنرمندان همدان و تیم ملی هنرمندان ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

 

 

هنرمند صدا و سیمای مرکز همدان گفت: مسابقات جام جهانی فوتبال هنرمندان با حمایت بخش خصوصی از 24 بهمن‌ماه تا 1 اسفند در سالن 6 هزارنفری انقلاب همدان با حضور تیم‌هایی از 10 کشور جهان برگزار می‌شود که اولین دیدار آن بین تیم‌های ایران و ارمنستان است.

 

 

وی افزود: بر اساس گفته آقای حسین یار یار مدیرعامل باشگاه هنرمندان ایران قرار است مسابقات تیم ایران به‌صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود و بازی‌های سایر تیم‌ها نیز از شبکه‌های تلویزیونی کشور خودشان پخش می‌شود.

 

 

رمضانی اظهار داشت: یاریار در مورد برگزاری این مسابقات طوری برنامه‌ریزی کرده است که در روزهایی که تیم‌ها با قرعه استراحت روبه‌رو هستند بازیکنان و کادر فنی آنها به مؤسسات خیریه و بچه‌های سرطانی همدان سر بزنند و به این وسیله سفیران ما برای پیام انجام فعالیت‌های خیرخواهانه و انجام مسئولیت‌های اجتماعی در سراسر جهان باشند.

 

 

وی گفت: در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات تمامی مباحث فرهنگی استان همدان و فرهنگ کهن برای معرفی به دنیا استفاده می‌شود همچنین برنامه برگزاری مسابقات به‌صورت دو گروه 5 تیمی برگزار می‌شود.

 

انتهاي پيام

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان