اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 17:48   |   کد مطلب: 23877
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از تخصیص ۴۲ میلیارد تومانی اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان همدان خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان

به گزارش صبح الوند، منصور رضوانی جلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره وضعیت اعتباری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان اظهار داشت: از محل سفر ریاست جمهوری 42 میلیارد تومان برای بخش کشاورزی استان همدان اعتبار مصوب شده بود که به طور کامل و 100 درصدی تخصیص یافت.

 

 

وی با اعلام اینکه این اعتبارات بیشتر در حوزه آب، تجهیز و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری تحت فشار صرف شده است، افزود: خوشبختانه اعتبارات محل سفر ریاست جمهوری به خوبی تخصیص یافت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

رضوانی جلال با بیان اینکه در سایر حوزه‌ها سال گذشته 333 میلیارد تومان اعتبار به سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تخصیص یافت، گفت: در حوزه مکانیزاسیون تسهیلات به صورت کامل دریافت نشده که امیدواریم با پیگیری مناسب بتوان جذب 100 درصدی تسهیلات در این بخش را داشت.

 

 

وی در بخش دیگر درباره قیمت شکر در بازار همدان نیز گفت: نزدیک تابستان قیمت شکر در بازار کشور و همدان افزایش یافت چراکه عده‌ای به دنبال واردات شکر بودند اما وزارت جهاد کشاورزی به عنوان متولی تنظیم بازار در برابر واردات شکر مقاومت کرد.

 

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه افرادی می‌خواستند از طریق واردات شکر سود کلانی به دست آورند ولی از سوی دیگر به کشاورزان آسیب جدی وارد می‌شد، عنوان کرد: اگر شکر وارد می‌شد چغندرقند تولیدی کشاورزان و شکر تولید شده در کارخانجات کشور روی دست آنها باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی تلاش خود را برای حمایت جدی و عملی از تولید دارد، گفت: نمی‌توان با برخی تصمیمات عجولانه درباره تامین کالاهای مورد نیاز مردم وارد میدان شد بلکه باید تصمیمات منطقی اتخاذ کرد تا تولید داخل نیز با آسیب و خسارت وارد نشود.

 

 

رضوانی جلال با اشاره به اینکه تدبیر وزارت جهاد کشاورزی با نتیجه مناسبی همراه بود گفت: خوشبختانه قیمت شکر اکنون در بازار همدان با وضعیت مطلوبی مواجه بوده و قیمت این محصول در بازار منطقی شده است.

 

انتهاي پيام

 

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان