اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 18:03   |   کد مطلب: 23879
مدیرکل استاندارد استان همدان از تمدید ۲۳۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان خبر داد و گفت: ۲۳۳ پروانه کاربرد علامت استاندارد در طی یک سال تمدید شده است.
مدیرکل استاندارد همدان

به گزارش صبح الوند، محمد مددی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به مدت زمان اعتبار پروانه استاندارد اظهار داشت: پس از صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد مدت اعتبار آن 3 سال است.

 

 

وی افزود: نظارت و پایش اداره کل استاندارد بر روی واحدهای تحت پوشش و محصولات آنها قطع نشده و روند نظارت به صورت سرزده و رندومی تداوم دارد.

 

 

مددی با بیان اینکه تعداد پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد تمدید شده در یک سال 233 فقره است گفت: در صورت قبول بودن شرایط و انطباق نمونه‌ها با استانداردهای ملی مربوطه در موعد انقضای اعتبار پروانه نسبت به تمدید اعتبار آن اقدام می‌شود.

 

 

مدیرکل استاندارد استان همدان، عنوان کرد: بازرسی فنی از واحدهای تولیدی تحت پوشش استاندارد، واحدهای خدماتی و تأسیسات گازپرکنی از دیگر سرفصل‌های اقدامات استاندارد است.

 

 

وی افزود: 892 مورد بازرسی در مدت زمان مذکور انجام شده است که علاوه بر آن با توجه به اینکه نمونه برداری از واحدهای تولیدی و آزمون نمونه‌ها نیز از دیگر اهداف و مأموریت‌های این اداره کل است هزار و 303 نمونه در این مدت از واحدهای تحت پوشش تهیه شده است.

 

 

مددی با اشاره به اجرای طرح طاها، اظهار داشت: طرح طاها از جمله طرح‌هایی است که اداره کل استاندارد در راستای آزمایش استاندارد محصولات و خدمات در بازار مدنظر داشته که از بهمن ماه سال گذشته تا بهمن 95 تعداد 6 هزار و 710 مورد بازرسی در این موضوع انجام شده است.

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان