اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. بهمن 1395 - 20:04   |   کد مطلب: 23883
جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از عنایت وافر ایشان به مردم این خطه تشکر و قدردانی به عمل آورده و به فرمان رهبری لبیک گفتند.
فعالان فرهنگی استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، از عنایت وافر ایشان به مردم این خطه تشکر و قدردانی به عمل آورده و به فرمان رهبری لبیک گفتند

متن نامه بدین شرح است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)

 

با سلام و تحیات وافره

 

دهه فجر و ۲۲ بهمن سرآغاز مکرری است تا هر ساله مردم ایران، پایبندی خود به انقلاب و نظام اسلامی را فریاد بزنند. اما ۲۲ بهمن امسال برای ما «بچه‌های همدان» رنگ و بوی دیگری دارد. به واقع باید تاریخ همدان را از نو نوشت. عنایت حضرتعالی به همدان در تقریظ‌های گرانقدرتان بر چهار کتاب از چهار قهرمان عرصه جهاد و شهادت این خطه و به قلم دو رزمنده‌ فرهنگی همدان، مسئولیت ما را بیشتر و عزم و همتمان را برای جان‌فشانی در راه انقلاب و اسلام راسخ‌تر کرده است.

 

 

رزمندگان و حماسه‌آفرینان دیروز در جبهه‌های غرب و جنوب و مدافعان امروز در جنگ سخت و نرم، ستارگان اقبال این خطه هستند. قدر آنها را می‌دانیم و به تأسی از آن دلیران بی‌ادعا، در راه انقلاب و اسلام و در جبهه‌های نبرد فرهنگی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و خدمت‌رسانی، با عشق و صفا و اخلاص می‌رزمیم و جانمان را می‌دهیم تا لحظه‌ای لبخند جانشین امام عصر (عج) را هدیه بگیریم!

 

نام انصارالحسین(ع) به حق برازنده‌ مردمی است که در راه انقلاب اسلامی از همه هستی خود بگذرند و برای استقلال، عزت، عدالت، آزادگی و تعالی جامعه اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنند. به مدد خدای یکتا و عنایت رهبر عزیزمان امید آن داریم تا با بهره گیری از همت و تلاش مضاعف، شایسته‌ این مقام باشیم و خود را قربانی راه امام حسین(ع) کنیم.

 

امام عزیز!

زبان ما از قدردانی نسبت به لطف و عنایت شما قاصر است، آنچه که از دست ما بر می‌آید آن است که عرضه بداریم از هیچ فداکاری‌ برای انقلاب و اسلام دریغ نخواهیم کرد.

 

در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم

لطف آن چه تو اندیشی حکم آن چه تو فرمایی

جمعی از فعالان فرهنگی استان همدان

 

 

انتهاي پيام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان